حفاظ دیوار


حفاظ روی دیوار و انتخاب بهترین نرده دیوار از جمله ابزاری است که می‌تواند احساس امنیت و محافظت از افراد خانواده را تامین کند و علاوه بر آن به ایجاد حریم قانونی و حفظ مال ما کمک کند. در صورتی که داشتن بهترین حفاظ روی دیوار موجب عدم ورود افراد ناشناس به محوطه خواهد شد و تا حد زیادی امنیت مکان مورد نظر را تضمین خواهد کرد.

نرده دیوار وظیفه حفظ امنیت و زیباتر کردن ظاهر نمای ساختمان را به عهده دارد. با شناخت انواع مختلف نرده و آشنایی با نکات مهم در حین سفارش به شکل بهتری می توانید متناسب با شرایط و نیاز خود بهترین نوع نرده را تهیه کنید. در این میان انتخاب مراکز تولید کننده معتبر و قابل اطمینان نیز تأثیر بیشتری در انتخاب های اصولی می گذارد.

حفاظ روی دیوار

بهترین و پر فروشترین حفاظ روی دیوار چیست ؟

داشتن امنیت و آرامش اولین و مهم‌ترین عاملی است که همه ما انسان‌ها در زندگی به دنبال آن هستیم. امروزه استفاده از حفاظ روی دیوار برای آرامش خیال و امنیت خاطر در اکثر ساختمان‌ها مخصوصاً ساختمان‌هایی که دیوار کوتاهی دارند و یا در مناطق پر خطر قرار دارند، یک ضرورت محسوب می‌شود. این حفاظ‌ها از جان و مال شما در برابر حیوانات و سارقین و افراد سودجو به داخل خانه محافظت می‌کند. همان‌طور که می‌دانید استفاده از  دوربین‌های امنیتی در بسیاری از موارد با از کار انداختن سیستم و یا خراب شدن دستگاه مشکلاتی ایجاد می‌کند، اما زمانی که از انواع حفاظ دیوار در ساختمان‌های خود استفاده می‌کنید، می‌دانید که تا چندین سال این میله‌های تیز و مقاوم می‌توانند از ساختمان شما محافظت کنند و حتی در صورت نبود شما در خانه از اموال شما حفاظت نمایند.


🔰 پشتیبانی فلز سازه ⌚️ از 8 صبح تا 9 شب
🔺 مزایای محصولات ✔️ قیمت مناسب و امنیت بالا
🚚 زمان ارسال و نصب ⏩ سریعترین زمان ممکن
🛒 نحوه ثبت سفارش ارسال کارشناس یا حضوری در کارخانه

نرده حفاظ

نرده دیوار چیست و هدف استفاده از آن کدام است؟

نرده دیوار دارای طرحی در هم تنیده بوده که از انواع مختلف فلزات و به خصوص فولاد تولید می گردد. از نرده دیوار به جهت تأمین امنیت بیشتر در محیط های مختلف استفاده می کنند.

هدف اصلی استفاده از حفاظ روی دیوار فراهم کردن احساس آرامش و امنیت افراد است که در فضاهای مختلف مانند باغ و ویلا استفاده می نمایند.

در حال حاضر که استفاده از تجهیزات حفاظتی و امنیتی مانند دوربین ‌های مداربسته گسترش یافته، در اغلب فضاها از این تجهیزات استفاده می ‌نمایند. اما این تجهیزات ممکن است که در زمان خاصی دچار برخی از مشکلات گردد که در صورت استفاده از نرده، جلوی ورود سارقان و افراد مزاحم به داخل ساختمان گرفته می شود.

با توجه به نوع محل مورد نظر می توان از انواع مختلف نرده در طرح ها و شکل های گوناگون به صورت سرنیزه‌ای، شاخ گوزنی یا نیزاری و مدل های دیگر استفاده نمود.

در بین تنوع بالای این مدل ها، نرده های سرنیزه ای جزء پر استفاده ترین نمونه ها است که برای ساختمان های مسکونی، اداری، نظامی و صنعتی کاربرد دارد.

 انواع مختلف بهترین حفاظ دیوار یا  نرده دیوار عبارتند از:

نرده دیوار

چند نکته در مورد نرده روی دیوار و متریال با کیفیت در تولید نرده

 استفاده از متریال با کیفیت که در محصول نرده روی دیوار همان میلگرد و پروفیل متریال اصلی محسوب میشود. مدیریت صحیح هزینه های تولید میباشد که در قیمت تمام شده محصول بسیار تاثیر گذار است. نظارت بر تولید و عرضه و همچنین اطمینان پیدا کردن از رضایتمندی مشتری از کالای تولید شده میباشد. ما تمام توان و نیروی خود را به کار میگیریم تا بتوانیم محصولی تولید کنیم که هم از نظر کیفیت وهم از نظر قیمت بهترین باشد . چرا که شما هم میهنان عزیز لایق بهترینها هستید . حفاظ روی دیوار وسیله ای برای جلوگیری از ورود مزاحم به فضای حیاط است. در مجتمع های مسکونی، آپارتمان ها، خانه های ویلایی، محوطه های کارگاهی، انبارها و ... همیشه اقدامات حفاظتی برای جلوگیری از سرقت انجام می شود. حفاظ درب آپارتمان، حفاظ پنجره دو جداره و نرده روی دیوار از متداول ترین وسیله ها برای حفاظت فضای داخل هستند. با نصب حفاظ دیوار می توان از ورود بیگانگان جلوگیری کرد اما کدام حفاظ بیشترین امنیت را ایجاد می کند؟

امروزه با توجه به اهمیت امنیت منازل استفاده انواع و اقسام حفاظ‌ها مانند حفاظ شاخ گوزنی باب شده است. اگرچه اغلب مردم به امنیت داخل خانه بیشتر از ورودی آن اهمیت می‌دهند، ورودی‌ها و محیط خانه جزو موارد پر اهمیت هستند و به راحتی با کمک حفاظ‌ها می‌توان این امنیت را تأمین نمود. در گذشته حفاظ‌ها به صورت نیزه‌ای یا سیم خاردار بودند که ضعف‌های فراوانی داشتند اما امروزه با وجود تنوع علاوه بر ظاهر زیبا و استحکام، امنیت ساختمان را نیز بالا می‌برند.

انواع حفاظ روی دیوار

انواع حفاظ روی دیوار

حفاظ روی دیوار را به طور معمول از جنس فولاد و آهن تهیه می کنند، زیرا معمولا مقاومت آن بسیار بالا بوده و قیمت به مراتب ارزان تری نیز از محصولاتی مانند آلومینیوم یا استیل دارد. معمولا طرح های مختلفی از نرده حفاظ روی دیوار را می توان انتخاب نموده، که هر کدام از آنها ممکن است با برخی از سلیقه ها سازگار و با برخی از سلیقه ها نیز ناسازگار باشد. بدین ترتیب بهتر است که هر فردی بر اساس سلیقه خودش نسبت به انتخاب حفاظ روی دیوار اقدام نماید.

نکات مهم در حین سفارش خرید نرده دیوار

نرده دیوار کمک زیادی به داشتن امنیت و آرامش در یک فضا می کند؛ از آنجا که اغلب انسان ها به دنبال بالاتر بردن امنیت فضای زندگی خود هستند، استفاده کردن از نرده بر روی دیوارها بیشتر از گذشته مورد توجه قرار می گیرد.

برای اینکه بهترین نوع نرده را متناسب با فضای خود انتخاب کنید، باید در حین خرید برخی از پارامترهای مهم را بشناسید، تا بتوانید به شکل حرفه ‌ای تر با سازنده در مورد نوع نرده به توافق برسید.

در اینجا به نکات مهم و پارامترهای لازم در مورد خرید و سفارش نرده دیوار می پردازیم:

جنس نرده روی دیوار

معمولاً با انتخاب جنس فولاد برای حفاظ مهمترین دغدغه خریدار در مورد کیفیت و استحکام از بین می رود.

ارتفاع نرده روی دیوار

نرده روی دیوار را می توان با ارتفاع بین یک تا یک و نیم متر تولید کرد. ارتفاع جزء مهمترین عامل هایی است که می تواند بر قیمت نیز تأثیر بگذارد و برای کاربردهای مختلف می توان ارتفاع خاص را انتخاب نمود.

تراکم نرده روی دیوار

هر چقدر که تعداد میله های قرار گرفته شده بر روی نرده بیشتر باشد، در نتیجه امنیت آن نیز بالاتر می رود و به طور حتم قیمت نیز افزایش می یابد.

نوع نرده روی دیوار

مدل های مختلف نرده برای قرارگیری بر روی دیوار وجود دارد که استفاده از هر کدام از آنها با توجه به فضای موجود و هزینه ای که قرار است صرف شود مشخص می گردد.

تولید کننده نرده روی دیوار

قیمت نرده های آهنی دیوار

معمولاً دو ویژگی مهم استحکام و قیمت در هنگام انتخاب نرده دیوار مورد نظر قرار می گیرد از آنجا که اولین انتظار از نرده حفظ امنیت و محکم بودن آن در برابر تهدیدات خارجی است، پس داشتن استحکام بالا در برابر عوامل مختلف باید در صدر انتخاب ها قرار بگیرد.

اما در این میان مهمترین عاملی که بر روی نرده های دیوار تأثیر می گذارد، قیمت این محصول است که می تواند در انتخاب نهایی مؤثر باشد. اما توجه داشته باشید که به نسبت تمام هزینه هایی که برای یک ساختمان صرف می شود، قیمت نرده آهنی روی دیوار مناسب بوده و باید برای حفظ امنیت بهترین نوع را انتخاب نمایید.

چند عامل مهم و مؤثر بر قیمت نرده دیوار عبارتند از:

تولید کننده نرده روی دیوار

امروزه برای امنیت در منازل و مکان های تجاری از سیستم‌ هایی مانند فنسهای الکتریکی ، قفل‌های الکترونیکی ، دوربین‌های مداربسته ، انواع حفاظ ساختمان مانند حفاظ شاخ گوزنی fence shield Deer Horn ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ بوته‌ای ، حفاظ آبشاری ، حفاظ نیزار، حفاظ بوته خاری طرح حفاظ شاخ گوزني و … استفاده می‌شود. شرکت آدرین در تولید کننده نرده روی دیوار توصیه می‌کند جهت افزایش امنیت ساختمان خود، نصب نرده روی دیوار را در برنامه‌های خود داشته باشید.

بهترین نرده حفاظ روی دیوار

بهترین نرده حفاظ روی دیوار

همواره امنیت افراد و حریم زندگی آنها موضوع بسیار مهمی است، خصوصاً در زمان سفر که خانه خالی است، احتمال سرقت بسیار بالا میرود. برای جلوگیری از این حوادث ناگوار باید با روش‌های حفاظت از خانه آشنا شوید تا از بروز آنها پیشگیری کنید. وجود حفاظ بر روی دیوار ، کمک میکند تا امکان عبور و دسترسی سارقان را به حریم خانه خود بگیرید. حال باید دید که بهترین حفاظ روی دیوار کدام است؟

بهترین حفاظ روی دیوار برای ساختمان

بهترین حفاظ روی دیوار برای ساختمان

در حال حاضر حفاظ هایی که با عنوان حفاظ روی دیوار در بازار موجود هستند، بیشتر به عنوان نرده کاربرد دارند و برای استفاده روی دیوار حیاط یا ساختمان خیلی مناسب نیستند. این حفاظ های سنتی که با نام حفاظ سرنیزه ای شناخته می شوند دقیقا مانند نرده های زندان بلند، زشت و ملال آور هستند و اصلا ایمن نیستند. معمولا سارقینی که اقدام به عبور از دیوار میکنند، معمولا آمادگی جسمانی بالایی دارند و سبک وزن هستند، پس باید حفاظی طراحی کنیم که بتواند مانع خوبی برای این افراد باشد. بخاطر داشته باشید که نرده و حفاظ جز سایر وسایل مصرفی نیستند که قابل تعویض باشند، پس باید حفاظی را انتخاب کنید که از خرید آن پشیمان نشده و یک بار برای همیشه هزینه نمایید.

امروزه نسل جدیدی از حفاظ ها ساخته شده اند که بهترین حفاظ های روی دیوار عبارتند از حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ نیزار ، حفاظ لیلیوم و حفاظ بوته ای. طبق نظرات مشتریان حفاظ شاخ گوزنی بهترین نوع حفاظ ها است که برای محافظت از ساختمان. هم به عنوان نرده روی دیوار و هم بعنوان حفاظ پنجره مورد استفاده قرار میگیرد. همانگونه که میدانید این حفاظ با شاخه های در هم تنیده شبیه شاخ گوزن، علاوه بر جذابیت و زیبایی، بسیار ایمن نیز می باشد. وجود عرض بلند این حفاظ ها، بیشترین میزان از عرض دیوار را تحت پوشش خود قرار میدهد. وجود خارها و شاخه های در هم گره خورده بسیار تیز، امکان هر گونه دزدی و سرقت را از بین می برد. در صورتی که فردی از این حفاظ بالا رود، خارها و شاخه های تیز موجب بریده شدن بدن و آسیب رساندن به وی می شود. این حفاظ ها کیفیت و دوام بسیار بالایی دارند و شما می توانید تا سالیان متمادی از این حفاظ ها استفاده کنید. فلز سازه با داشتن تیم حرفه ای، امکان طراحی، اجرا و نصب انواع حفاظ برای ساختمان های شما، همواره برای محافظت در کنارتان است.

حفاظ آهنی دیوار

مزایای استفاده از حفاظ روی دیوار

حفاظ روی دیوار معمولا باعث می شود تا نیازی به افزایش ارتفاع دیوار ها نباشد. بدین ترتیب هزینه ها تا حد زیادی کاهش می یابند. همچنین زمانی که دیوارهای یک خانه حفاظ مناسب داشته باشند، دیگر نیازی به صرف هزینه های بسیار زیاد برای دوربین های مدار بسته نیز نمی باشد. حفاظ روی دیوار خود به عنوان یک دزدگیر عمل نموده و باعث می شود که هرگز شخصی حتی فکر عبور از آنها را نیز نکند، زیرا معمولا بسیار بلند بوده و راه فراری نیز ندارند. بدین ترتیب احتمال گیر افتادن در آنها بسیار زیاد می باشد. از این رو معمولا بسیاری از افراد حفاظ روی دیوار با شکل های مختلف را برای منازل و یا باغ های خود انتخاب می نمایند. بدین ترتیب می توانند از اموالی که دارند به خوبی و با اطمینان کامل محافظت نمایند.

یکی از مسائلی که در استفاده از انواع حفاظ برای افراد اهمیت زیادی داشته، شیک و چشمگیر بودن آنها می باشد. زیرا معمولا مدت زمان استفاده از این حفاظ ها طولانی و یا در اصل همیشگی بوده و نیاز است که از نظر بصری نیز ظاهری مناسب داشته باشند. البته زیبایی حفاظ روی دیوار می بایست با رعایت کلیه نکات امنیتی انجام شود، زیرا هدف اصلی از استفاده آنها امنیت می باشد.

پرفروش ترین حفاظ های دیواری


پرفروش ترین حفاظ های دیواری

از جمله حفاظ های روی دیوار که کاربرد زیادی داشته، می توان به حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ نیزه ای و حفاظ های نامنظم اشاره نمود.انواع نرده حفاظ آهنی دیوار وجود دارند که شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید. در این بخش از این مقاله انواع نرده حفاظ آهنی ساختمان برای دیوار را برای شما معرفی خواهیم کرد و همچنین ویژگی های آن ها از جمله ویژگی ظاهری آن ها را بیان خواهیم کرد تا کمکی هر چند کوچک در انتخاب نرده حفاظ آهنی به شما کرده باشیم.
 
نرده حفاظ  بوته ای برای دیوار
یکی از انواع نرده حفاظ های آهنی ساختمان که برای دیوار کاربرد دارد حفاظ بوته ای می باشد. این نوع حفاظ از شاخه های فلزی پر پیچ و تاب ساخته شده است که بسیار تیز هستند. این نوع حفاظ به دلیل پیچیدگی شاخه های آن و تیزی نوک آن بسیار زیبا و غیر قابل عبور می باشند. این نوع حفاظ امنیت بیشتری برای ساختمان شما به ارمغان خواهد آورد. عرض این نوع حفاظ بیش از 50 سانت است و به همین دلیل تمامی دیوار را تحت پوشش قرار می دهد.

نرده حفاظ شاخ گوزنی برای دیوار
حفاظ شاخ گوزنی دارای ظاهر و جنس بسیار عالی می باشد و از قطعات فلزی که به شکل های مختلف خم شده اند ساخته شده است. این نوع حفاظ دیوار توسط دستگاه های تیزرو بریده شده است. یکی از بهترین و پر فروش ترین حفاظ های آهنی ساختمان برای دیوار این نوع حفاظ می باشند. ارتفاع این نوع حفاظ به 50 تا 120 سانت می رسد و تراکم آن 8،10،12 می باشد. برای رنگ آمیزی این نوع حفاظ از رنگ های روغنی، کوره ای و پودری استفاده می شود.

حفاظ کشی دیوار حیاط

در مورد حفاظ و نرده دیوار برای واحدهای مسکونی دو عامل مهم در نظر گرفته می شود. اول کیفیت و بعد زیبایی حفاظ روی انتخاب تاثیر دارد. انواع نرده و حفاظ آهنی و استیل فضای محوطه را تحت تاثیر قرار می دهند برای اینکه در منازل مسکونی احساس بدی نداشته باشید شکل ظاهری نرده دیوار اهمیت دارد اما همیشه استحکام نرده مهم ترین مولفه در انتخاب است. با سفارش ساخت حفاظ هوم سرویز زیبایی و امنیت را یکجا به خانه بیاورید. حفظ مال و جان مهم ترین وظیفه ای است که هر فرد بر عهده دارد. خانه محل آرامش و استراحت است با نصب نرده روی دیوار آسودگی و امنیت بیشتری را تجربه می کنید. دیگر نگران ترک کردن منزل نخواهید بود حتی در صورتی که کسی در خانه حضور نداشته باشد هم ، حفاظ روی دیوار مانع ورود سارقین می شود.

ملاک‌های زیادی جهت انتخاب حفاظ دیوار حیاط و تامین امنیت منزل وجود دارد. اولین مورد برای انتخاب نرده دیوار حیاط، بحث کارکرد اصلی و ایجاد امنیت بالا برای عدم ورود افراد ناشناس به داخل حیاط منزل می‌باشد. نوع و مدل خاص استفاده شده در حفاظ روی دیوار حیاط باید به صورتی انجام پذیرد که بتواند بهترین محافظ در برابر سارقان باشد تا نتوانند به راحتی وارد منزل شوند. توجه به مکان دقیق نصب، نحوه اتصال ، فاصله بین میله‌ها ، کیفیت میلگردها از جمله مواردی است که بحث امنیت و کیفیت نصب و اجرا را در پروژه‌های این چنینی تعیین می‌کند.

نرده کشی

یکی از مهم‌ترین نکات در انتخاب حفاظ روی دیوار بحث کارکرد و مدل آن براساس پوشش‌دهی سطح دیوار می‌باشد تا بتواند بحث ایمنی را تامین نماید. در واقع کارایی حفاظ و قابلیت عدم شکستگی و تراکم آن برای ایجاد پله شدن به منظور رد شدن از آن نیز باید در مدل‌های مختلف نرده دیوار مدنظر قرار گیرد. یکی از نکات در انتخاب حفاظ روی دیوار بحث ارتفاع آن می‌باشد. نرده نصب شده بر روی دیوار باید دارای طول، عرض و تراکم مناسب باشد تا بتواند از پوشش‌دهی مناسبی در مقابل سارقین برخوردار باشد. بحث آهنگری حفاظ نیز یکی دیگر از نکات در انتخاب حفاظ برای دیوار است که باید مدنظر قرار گیرد. درواقع باید جوشکاری حفاظ و نرده ایمنی به صورت ۲ طرفه انجام شود تا مقاومت لازمه را تامین کند و امکان شکستن و عبور را برابر با احتمال صفر قرار دهد.

احتمالاً شما نیز برای افزایش ضریب امنیت ساختمان و محافظت از سرمایه جانی و مالی خود، ترغیب به استفاده از حفاظ روی دیوار شده‌اید و اعلام قیمت نرده حفاظ روی دیوار از جانب آهنگری برای شما مسئله است و در مورد انتخاب انواع نرده‌های حفاظ و کارکرد هر یک سوالات بسیاری در نظر دارید. جنس هریک از این حفاظ‌ها، کارکرد و کاربرد آنها نسبت به مکان مورد استفاده، قیمت نرده حفاظ روی دیوار و غیره باعث شده است که انتخاب و پرداخت هزینه این نرده‌ها برای برخی از افراد جزو مشکل‌ترین کارها قرار گیرد.

حفاظ دیوار ویلا

نرده‌های آهنی دیوار در انواع مختلفی مانند بوته‌ای، شاخ گوزنی، لیلیوم، نیزار و… در بازار موجود هستند و می‌توانید با انتخاب هر یک از این انواع حفاظ ها که امنیت بالایی نیز دارند و در نظر گرفتن قیمت نرده حفاظ روی دیوار، آرامش و امنیت محل زندگی و کار خود را تضمین کنید. معمولا در حین ساخت ساختمان‌ها، پیمانکاران به این گونه موارد و نصب حفاظ توجهی نمی‌کنند. اما باید بیان کرد که قیمت حفاظ آهنی روی دیوار و همچنین حفاظ پنجره آهنی در مقابل کل هزینه صرف شده ساختمان، مبلغ بسیار کمی خواهد شد که در عوض امنیت و زیبایی ساختمان را دوچندان خواهد کرد. بنابراین می توان گفت که قیمت نرده حفاظ روی دیوار واقعا سهم کمی در کل هزینه ها خواهد داشت . در مورد محاسبه قیمت حفاظ آهنی روی دیوار نیز باید به سایز و ضخامت میلگرد، جوشکاری، هزینه حمل وغیره نیز توجه داشت.

امروزه استفاده از حفاظ روی دیوار برای آرامش خیال و امنیت خاطر در بیشتر ساختمان‌های مسکونی و اداری یک ضرورت محسوب می‌شود. علاوه بر ساختمان‌های مسکونی از انواع حفاظ دیوار برای امنیت بیشتر دیوار باغ‌ها، کارخانه‌ها، زندان‌ها و بسیاری از مکان‌های دیگر استفاده می‌شوند که در شکل‌ها، اندازه‌ها و انواع متفاوتی تولید می‌شوند و مقاومت بالایی در برابر آسیب دارند.

برای جلوگیری از نفوذ متجاوزان کشیدن دیوار، کار گذاشتن دوربین و حسگرهای حرکتی و آژیر دزدگیر و … کافی نمی باشد. شرکت فلز سازه در بسیاری از فعالیت هایی که در شهر تهران انجام داده و به گفته خود مردم به تمام تجهیزات ایمنی مجهز بوده اند. اما به دلایلی مانند از کار افتادن سیستم  قطعی برق و حتی از کار انداختن آن توسط سارقین ناکار آمد بوده اند و مردم و کارفرمایان اقدام به نصب سیستم های امنیتی کرده اند که عبور از آن را غیر ممکن سازند. شرکت فلز سازه در این راستا اقدام به تولید حفاظ هایی موسوم به حفاظ (شاخ گوزنی، بوته ای، نیزاری، لاله ای، لیلیوم و …) کرده است که عبور سارقین را غیر ممکن می سازد.

تراکم حفاظ دیوار ساختمان

تراکم حفاظ دیوار ساختمان

مقدار میله‌هایی که برای انواع حفاظ دیوار به کار برده می‌شود، تراکم آن را نشان می‌دهد. هر چقدر تراکم حفاظ دیوار ساختمان بیشتر باشد، هزینه ساخت آن بیشتر می‌شود و از طرفی مقدار محافظت و امنیت ساختمان نیز بالاتر می‌رود.

نوع حفاظ روی دیوار

حفاظ‌ها انواع متفاوتی دارند که هر کدام با توجه به نوع کاربرد و جنسی که دارند به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که در ادامه این مقاله می‌توانید با انواع حفاظ روی دیوار بیشتر آشنا شوید.

شرکت سازنده حفاظ دیوار

نسل جدید حفاظ در حال رشد می باشد و شرکت های بسیاری در حال تولید حفاظ در مدل های متفاوت و نام های متفاوت می باشند که محصولات خود را به بازار عرضه کرده اند؛ اما چقدر در مورد حفاظ اطلاعات داریم و چگونه حفاظی را باید انتخاب کنیم. در انتخاب حفاظ مناسب چندین فاکتور وجود دارد که تعدادی از آن ها به سلیقه مشتری بستگی دارد مانند رنگ حفاظ، ارتفاع حفاظ و یا اینکه مدل حفاظ به چه شکل باشد.
یکی از مزیت های این نسل حفاظ روی دیوار  تنوع آن می باشد که به مشتری این قدرت را می دهد که بتواند حفاظ دلخواه خود را انتخاب کند؛ اما در این بین فاکتورهای مشترکی در بین همه مدل های حفاظ با هر برندی وجود دارد که مشتری نمی بیند و نمی تواند بدون داشتن اطلاعات از کیفیت حفاظی که می خرد آگاه باشد. به چندین مورد از این اطلاعات می پردازیم. یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب نرده روی دیوار بحث امنیت می باشد. باید توجه داشته باشیم حفاظی را انتخاب کنیم که در مرحله اول دارای ارتفاع کافی (حداقل 75 سانتی متر) باشد و عرض آن (حداقل 50 سانتی متر) باشد که تمام سطح دیوار را پوشش داده و تا متجاوزان نتوانند از آن عبور کنند.

در مرحله بعد حفاظ باید دارای کارایی بالایی باشد. بازدارنده باشد و تراکم آن باید به شکلی باشد که امکان ایجاد پله شدن را از بین ببرد و متجاوز نتواند عبور کند. کارایی حفاظ رابطه مستقیم با طراحی حفاظ را دارد که از مهمترین مباحث در خرید حفاظ می باشد. در خرید حفاظ حتما باید به طراحی آن دقت داشت که به صورت یکنواخت و ریتمیک باشد که تاثیر به سزایی در زیبایی حفاظ دارد. از دیگر مسائلی که در طراحی حفاظ به وجود می آید نحوه نقاط اتصال شاخه ها به یکدیگر می باشد. شاخه ها باید طوری به یکدیگر متصل شوند که امکان شکستگی آن ها به پایین ترین حد ممکن برسد و میزان امنیت به بالاترین حد ممکن برسد.
یکی دیگر از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در بحث زیبایی و امنیت رنگ آمیزی حفاظ می باشد. رنگ آمیزی باید به صورت یکنواخت باشد و تمام سطح حفاظ را پوشش دهد تا در اثر رطوبت و شرایط جوی مانند باد باران به حفاظ آسیب نرسد که بهترین روش رنگ آمیزی به صورت الکترواستاتیک می باشد.

قیمت حفاظ آهنی روی دیوار

قیمت حفاظ آهنی روی دیوار : حفاظت و تأمین ایمنی محیط کار یا زندگی یکی از مواردی است که اکثر افراد در زندگی خود به آن اهمیت ویژه‌ای می‌دهند و علاوه بر توجه کردن به این قضیه مقداری از درآمد خود را صرف تأمین امنیت و آرامش مکان کار و زندگی خود می‌کنند. طبیعتاً راه‌های تأمین امنیت متفاوت بوده که می‌توان به نصب دوربین‌های مداربسته، آژیرهای خطر و دزدگیر، و همچنین حفاظ‌های فیزیکی همچون نرده دیوار حیاط، حفاظ‌های روی دیوار و نرده فلزی محوطه  ، نرده حیاط اشاره کرد. حفاظ‌های فیزیکی یک عامل بازدارنده هستند که مانع از ورود افراد متجاوز به داخل محل کار یا زندگی می‌شوند.

تحقیقات در مورد نوع انتخاب ارتفاع حفاظ در بین مشتریان نشان داده است که مردم بر این باورند اگر هر چه ارتفاع حفاظ بالاتر رود امنیت نیز بالا می رود و خیلی کمتر به نمای ساختمان و زیبایی ساختمان توجه می کنند. حفاظ مدرن که به نام های ( حفاظ لیلیوم ، حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ آبشاری ف حفاظ نیزاری ، حفاط خار بوته ای  و …) از آن یاد می شود. باید طوری انتخاب شوند که با نمای ساختمان همخوانی و هارمونی داشته باشد. در انتخاب حفاظ باید به سه عامل تراکم و ارتفاع و عرض با یکدیگر و در کنار یکدیگر نگاه کرد و انتخاب کرد.
شما می توانید برای انتخاب بهترین و مناسب ترین حفاظ برای منازل و مکان هایی که نیاز به حفاظ دارند با شرکت فلز سازه تماس گرفته و درخواست مشاوره و بازدید رایگان از منازل خود را داشته باشید.

نرده حفاظ ساختمان

بهترین تولید کننده حفاظ دیوار

در هنگام انتخاب، مرکزی که برای تهیه نرده ساختمان به آن اطمینان دارید، تأثیر بیشتری در کیفیت نهایی کار می ‌گذارد.

این مجموعه یکی از بهترین تولید کنندگان در زمینه انواع نرده در طرح ها، مدل ها و ابعاد مختلف است که با توجه به شرایط هر ساختمان می ‌تواند نرده مناسب را ارائه دهد.

کارشناسان فروش این مجموعه با بررسی شرایط خریدار و سفارش دهنده، بهترین نوع نرده را پیشنهاد داده، تا خریدار بتواند به شکل کاملاً آگاهانه بهترین نمونه را متناسب با هزینه های در نظر گرفته شده سفارش دهد.

مهمترین مسئله در هنگام انتخاب یک مجموعه برای سفارش و تهیه نرده دیوار، اعتماد کردن به گروه تولید کننده است. به همین جهت این مجموعه سعی کرده، تا به شکل کاملاً صحیح اعتماد مشتریان و خریداران را جلب کند، با ارائه ضمانت ایمن بودن و غیرقابل نفوذ بودن محصولات خود توانسته اند، تا حد زیادی در این زمینه موفق عمل نماید.





خدمات فلز سازه


حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم نیز مانند سایر حفاظ های مشابه ، دارای ارتفاع و تراکم های متفاوتی می باشد. هرچه ارتفاع این حفاظ ها بیشتر و تراکم آن ها بیشتر شود، قیمت و هزینه ی در نظر گرفته شده برای آن ها نیز بیشتر خواهد بود. ارتفاع معمول و ایده آل برای این نوع از حفاظ بین 80 تا 120 سانتی متر می باشد که با توجه به نیاز و سفارش مشتری قابل ارائه است. تراکم شاخه ها متنوع و متفاوت است که با توجه سفارش مشتریان متغییر می باشد.


حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی که توسط تولیدکنندگان تهرانی تولید و طراحی می گردد، دارای پراکندگی بسیار زیادی است. به همین جهت است که این نوع از حفاظ ها نسبت به سایر حفاظ های آهنی از امنیت بیشتری بهره مند هستند. چرا که پراکندگی شاخک های این نوع از حفاظ های آهنی سبب می شود. که فکر به سرقت بردن ساختمان هایی که از حفاظ شاخ گوزنی استفاده می شوند، به هیچ عنوان به ذهن هیچ سارقی خطور نکند.


حفاظ سرنیزه ای

حفاظ سرنیزه ای

حفاظ نیزه ای یا حفاظ سرنیزه ای سرخم یکی از قدیمی ترین انواع محافظ روی دیوار میباشد که هنوز جایگاه خود را برای محافظت از ساختمان حفظ کرده است . حفاظ دیوار سرنیزه ای از جمله مدل حفاظ های بسیار کاربردی محسوب می شود که در مدل های یک، دو و سه طرفه تولید شده است تا تمام افراد بتوانند با توجه به نیاز و شرایط خود این محصول را تهیه نمایند و مورد استفاده قرار دهند. این مدل از حفاظ به نسبت سایر مدل حفاظ های موجود بیشتر شناخته شده است زیرا از طراحی ساده ای برخوردار می باشد.


حفاظ نخل مرداب

حفاظ نخل مرداب

نرده حفاظ مدل نخل مرداب نسبت به حفاظ های طرح بوته خار شاخ گوزنی، بوته ای و نیزار انبوه تر به نظر می رسد و این موضوع به خاطر گل های بالای در هر شاخه می باشد. حفاظ گل مرداب نسبت به حفاظ های دیگر نقاط جوش بیشتری دارد. از سویی دیگر به دلیل وجود گل های متعدد روی هر شاخه، دسترسی و عبور از آن به شدت دشوار و حتی غیر ممکن است. بنابراین حفاظ نخل مرداب به شدت ایمن می باشد.


حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

حفاظ های نیزار با طراحی جالبی که دارند ، دزدان را برای عبور از بالای دیوار دچار مشکل می کنند . این حفاظ با شاخه های نوک تیز و برنده که به جهات گوناگون کشیده شده اند، امنیتی بالا برای ساختمان ها فراهم می آورد . به علاوه بنا بر دلایلی که در ادامه آورده خواهند شد ، حفاظ نیزار مقاوم تر از سایر حفاظ ها هستند.


حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

یکی دیگر از طرح های حفاظ نرده روی دیوار ، حفاظ بوته‌ای است. خصوصیت بارز این مدل، شاخک های نامنظم آن‌هاست. به طوری که همگی به یک جهت قرار گرفته اند با ایجاد یک شبکه تو هم رفته، تقریبا عبور را غیرممکن می‌سازند. در هر مترحفاظ بوته‌ای ۸۰ تا ۱۰۰ شاخک برنده و تیز از ساختمان شما محافظت می‌کند.


درب آکاردئونی آپارتمان

درب آکاردئونی آپارتمان

درب آکاردئونی آهنی همانطور که از اسمش پیدا است قرار است یک محافظ و یک درب محافظ فلزی ساختمان باشد. از این رو حفاظ آکاردئونی آهنی باید دارای ویژگی هایی باشد تا بتواند با چالش محافظت از ساختمان شما به بهترین شکل روبرو شود. موارد بسیار مهمی در تهیه یک حفاظ درب آکاردئونی آهنی باید مد نظر شما قرار بگیرد تا شما بتوانید یک انتخاب دقیق و عالی داشته باشید.


نرده حفاظ پنجره

نرده حفاظ پنجره

یکی از راه های حفاظت از ساختمان استفاده از حفاظ پنجره (Fence shilled window) می باشد که علاوه بر اینکه موجب جلوگیری از ورود سارقان می شود، موجب زیبایی ساختمان شما هم می شود.



خدمات فلز سازه

فلز سازه، تولیدکننده‌ای است که محصولات متنوعی از نرده‌های حفاظ برای روی دیوارها ارائه می‌دهد؛ این محصولات شامل حفاظ‌های شاخ گوزنی، بوته‌ای، لیلیوم، نخل مرداب و سر خم نیزه‌ای می‌شوند. همچنین، درب‌های آکاردئونی کشویی، حفاظ‌های ضد سرقت پشت درب‌های آپارتمان، نرده‌های آهنی ساده و فرفورژه برای پنجره‌ها و درب‌های ویلایی ساده و فرفورژه را تولید می‌نماید. این شرکت همچنین خدمات نصب درب‌های شیشه‌ای برقی اتوماتیک، جک درب‌های پارکینگی، کرکره‌های برقی، دزدگیر اماکن و منازل، راه‌بند و سایبان اتوماتیک را با تیم متخصص فنی خود در سریعترین زمان ارائه می‌دهد.


نرده حفاظ روی دیوار

حفاظ دیوار

نرده حفاظ روی دیوار نیزه‌ای، به منظور ایجاد امنیت در ساختمان و جلوگیری از ورود ناخواسته افراد، سارقان و حیوانات و... ساخته می‌شود.

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

با نصب حفاظ‌ها و درب‌های آکاردئونی در همه مدل‌های آپارتمان، خانه‌ی شما محیطی امن و آرامش‌بخش خواهد شد.


نرده حفاظ پنجره

حفاظ نرده پنجره

نرده‌های حفاظ آهنی با انواع طرح‌ها برای پنجره‌ها، بالکن‌ها و راه‌پله‌ها

درب آهنی فرفورژه ویلایی

درب فرفورژه آهنی حیاط

تولید درب‌های آهنی فرفورژه ویلایی و همچنین درب ورودی حیاط و پارکینگ


کرکره برقی

کرکره برقی

کرکره برقی، امکان استفاده آسان و کارآمد در درب ورودی، درب دوم پارکینگ، مغازه و بسیاری از مکان‌ها

جک درب پارکینگ

جک درب پارکینگ

جک پارکینگی، برای سهولت در باز و بسته‌شدن درب پارکینگ طراحی شده است.


دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن و منازل

امنیت خانه و محل کار شما به خوبی محفوظ خواهد بود؛ این امر توسط نصب دزدگیر اماکن ممکن می‌گردد.

راهبند پارکینگ

راهبند پارکینگ

راهبند پارکینگی به عنوان یک راهکار کارآمد، تردد و عبور خودروها را به خوبی ممکن می‌سازد.


درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه‌ای اتوماتیک می‌تواند به خوبی راحتی ورود به فروشگاه‌ها و اماکن تجاری را تسهیل کند.

پنجره upvc دوجداره

پنجره upvc دوجداره

پنجره‌های دوجداره UPVC با نصب موثر، به شما امکان می‌دهد از صداهای اضافی و آلودگی صوتی خارج شوید.


پاسخگوی آنلاین
پاسخگوی آنلاین
پاسخگوی فلز سازه

سلام 👋 خوش آمدید.

09127800603 ارسال پیام در واتساپ واتساپ ارسال پیام در سروش سروش ارسال پیام در ایتا ایتا ارسال پیام در روبیکا روبیکا
↩ 603 7800 0912