حفاظ شاخ گوزنی


حفاظ شاخ گوزنی دیوار حیاط چیست ؟ حفاظ شاخ گوزنی بی شک بهترین نرده حفاظ روی دیوار است، که نقش بسیار مهمی را در تامین امنیت ساختمان داشته است. شاکله اصلی حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد ساده تشکیل شده است. قیمت حفاظ شاخ گوزنی نسبت به انواع نرده حفاظ روی دیوار بسیار مناسب تر است. طی سالیان گذشته انواع مختلف حفاظ شاخ گوزن طراحی و تولید شده است. در این مقاله ما سعی خواهیم کرد که انواع نرده حفاظ شاخ گوزنی را از لحاظ ساختار تولید و طرح بررسی کنیم. قبل از بررسی ذکر این نکته به نظر بسیار مهم است که قیمت نصاب حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار در زمان استعلام با توجه به تراکم و بر حسب متر طول ارایه میشود، در صورتی که وزن قیمت حفاظ شاخ گوزنی یکی از عوامل موثر در قیمت است بنابر این در زمان خرید حفاظ شاخ گوزنی،وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی را نیز استعلام کنید.


حفاظ شاخ گوزنی

مدل حفاظ شاخ گوزنی دیواری

از آن جایی که حفاظ های قدیمی از امنیت و زیبایی کافی برخوردار نبودند ، بسیار از معماران و طراحان از حصارهای نسل جدید استفاده می کنند. برخی از این حفاظ های نسل جدید عبارتند از : حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نخل مرداب و حفاظ نی زار. حفاظ شاخ گوزنی با الهام گرفتن از شکل شاخ های گوزن ساخته شده است و در بازار کشور ایران بسیار پر طرفدار است به طوری که امروزه بیش از 90 درصد از حفاظ های تولید و استفاده شده در ایران، از نوع شاخ گوزنی می باشد. این نوع حفاظ روی دیوار از سوی نیروی انتظامی کشور برای تامین امنیت تایید شده است. اگر حفاظ شاخ گوزنی را بر روی زمین بگذاید، عبور از روی آن غیر ممکن و یا بسیار سخت خواهد بود. شما می توانید این نوع حفاظ یا نرده روی دیوار را مورد استفاده قرار دهید چرا که دزدها کمتر به سراغ خانه هایی می روند که بر روی دیوارشان از این نوع حصار استفاده کرده اند.


نرده شاخ گوزنی برای محوطه حفاظ شاخ گوزنی مشکی نرده شاخ گوزنی رنگ مشکی حفاظ شاخ گوزنی با رنگ الکترواستاتیک نصب حفاظ شاخ گوزنی جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی جوشکاری نرده شاخ گوزنی نصب حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار با ارتفاع مختلف حفاظ شاخ گوزنی با رنگ سفید نرده شاخ گوزنی با رنگ سفید کوره ای شمال حفاظ شاخ گوزنی با رنگ کوره ای حفاظ شاخ گوزنی در باغ نرده شاخ گوزنی در ویلا باغ حفاظ شاخ گوزنی در محوطه ساختمان نرده شاخ گوزنی در محوطه ویلا حفاظ شاخ گوزنی رنگی حفاظ شاخ گوزنی نوک تیز برای باغ نصب حفاظ شاخ گوزنی نصب نرده شاخ گوزنی حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع 90 سانتیمتر نرده شاخ گوزنی ارتفاع 120 سانت شاخ گوزنی


نرده شاخ گوزنی دیوار

حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ پر فروش دیوار بسیار مقاوم است که وجود آنها سبب می شود ایمنی کاملی برای ساختمان ها فراهم شود . تولید و نصب اینگونه حفاظ ها آسان است و ناگفته نماند هزینه ی نصب و اجرای آن نیز سخت نمی باشد به همین دلیل با داشتن ویژگی های منحصر به فرد دیگر همواره مورد انتخاب خریدار قرار می گیرد . با ما همراه باشید تا در این مدت اطلاعات کافی را کسب کنید شاید با شناخت بیشتر شما نیز از حفاظ شاخ گوزنی به عنوان محافظ مقاوم در منزل یا ویلای خود استفاده کنید . 

بهتر است بدانید که حفاظ شاخ گوزنی بر روی بستر های مختلف از جمله دیوارهای فلزی و یا کامپوزیت های گوناگون قابلیت اتصال را دارند و این امر سبب شده است از آنها بتوان در محیط های مختلف استفاده کرد . نرده شاخ گوزنی فلزی یکی از بهترین و پرفروش ترین نوع حفاظ ها می باشد از آن جا که جنس آن ها فلز می باشد طول عمر بسیاری و البته مقاومت بالایی دارند . سارق هر چقدر حرفه ای باشد در برابر نوک های تیز حفاظ شاخ گوزنی کارایی نخواهد داشت به همین دلیل امنیت کامل فراهم خواهد شد . از این گونه حفاظ ها حتی برای افزایش امنیت در جلوی پنجره ها نیز استفاده می شود . استفاده از این گونه حفاظ ها به ویژه در ساختمان هایی که افراد مسن زندگی می کنند و سارقان همواره به دنبال فرصت بیشتر هستند امری ضروری است شما می توان به آسانی با نصب این حفاظ ها امنیت عزیزان خود را فراهم کنید. زندگی همراه با امنیت بدون شک آرامش را به دنبال دارد .


رنگ حفاظ شاخ گوزنی برای خانه نرده شاخه دار گوزنی حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع بلند حفاظ شاخ گوزنی با جوش دوطرفه حفاظ شاخ گوزنی برای کاربری مسکونی تراکم حفاظ شاخ گوزنی چیدمان میلگرد حفاظ شاخ گوزنی چیدمان نرده محافظ شاخ گوزنی حفاظ شاخ گوزنی روی قوس دیوار حفاظ شاخ گوزنی برای همه ی کاربری ها نرده شاخ گوزنی رنگ چکشی حفاظ شاخ گوزنی برای ورودی نرده شاخ گوزنی برای ورودی حیاط حفاظ شاخ گوزنی برای باغ ویلا حفاظ شاخ گوزنی سفید سیاه نرده شاخ گوزنی سفید بهترین حفاظ شاخ گوزنی نصب حرفه ای حفاظ شاخ گوزنی حفاظ شاخ گوزنی قیمت حفاظ شاخ گوزنی نرده شاخ گوزنی قیمت شاخ گوزنی قیمت نرده شاخ گوزنی شاخ گوزنی حفاظ خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی حفاظ شاخ گوزنی دیوار تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی خرید شاخ گوزن قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی شاخ گوزنی دیوار حفاظ شاخ گوزنی قیمت حصار شاخ گوزنی تراکم حفاظ شاخ گوزنی دزدگیر شاخ گوزنی


🔰 پشتیبانی فلز سازه ⌚️ از 8 صبح تا 9 شب
🔺 مزایای محصولات ✔️ قیمت مناسب و امنیت بالا
🚚 زمان ارسال و نصب ⏩ سریعترین زمان ممکن
🛒 نحوه ثبت سفارش ارسال کارشناس یا حضوری در کارخانه

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی یکی از بهترین شیوه ها برای افزایش امنیت ساختمان و حفاظ کشی روی دیوار می باشد. علت اصلی این نام گذاری، ظاهر این نوع حفاظ می باشد که شباهت زیادی به شاخ گوزن دارد. این نرده حفاظ آهنی امنیت بسیار بالایی نسبت به سایر انواع حفاظ روی دیوار دارد و به ساختمان ، منزل، محل کار، ویلا و یا هر مکان اعم از اداری ، مسکونی ، تفریحی دیگری که قصد افزایش امنیت آنرا دارید به شما می دهد.

نصب حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی راهکاری ایده ال برای حفاظت از خانه های شما است. حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی قادر است بهترین نگهبان خانه شما باشد. محافظ ساختمان حفاظ شاخ گوزنی زیبایی و قیمت به صرفه ای دارد. در صنایع فلزی آهن سازان شما نرده شاخگوزنی را به صورت منصفانه می توانید تهیه کنید. انواع نرده روی دیوار با توجه به شرایط محله و شرایط خانه شما تغییر می کند و برای هر ساختمان و هر دیواری یک نرده روی دیوار قابل قبول است.

حفاظ شاخ گوزنی توانسته است تا حد بسیار بالایی ایمنی ساختمان ها را برطرف کند. انواع مختلفی از حفاظ شاخ گوزنی تولید شده است . بهترین حفاظ شاخ گوزنی ، نرده حفاظ شاخ گوزنی است که با جوش co2 و رنگ الکترو استاتیک تولید شود. در هر متر حفاظ شاخ گوزنی حدود 150 نقطه باید جوشکاری شوند . جوش الکترود برای این کار به هیچ وجه مناسب نیست ،لذا نوعی از نرده حفاظ شاخ گوزنی که با نام درجه 2 و جوش الکترود با رنگ مایع تولید میشود به هیچ وجه برای این کار مناسب نیست .

تراکم حفاظ شاخ گوزنی

قیمت نرده روی دیوار شاخ گوزنی همانند شاخ های گوزن خانه های شما را امن می کند و بیست و چهار ساعت شبانه روز خانه و ویلای شما را حفاظت می کند. قیمت نرده شاخگوزنی متری را می توانید تنها با یک تماس از کارشناس فروش ویژه خواستار باشید. قیمت فروش مستقیم نرده شاخگوزنی از صنایع فلزی آهنسازان برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.

حفاظ شاخ گوزنی  با ساختاری متفاوت نسبت به حفاظ نرده های قدیمی با شکل و جنس بسیار عالی که از متریال فلزی که در اشکال مختلف خم کاری و ساخته شده است. سر این حفاظ ها شاخ گوزنی بسیار تیز می باشند که توسط افرادی کار آزموده در کنار هم به صورت زنجیری جوش داده میشوند . که به صورت متراکم در طول و عرض و همچنین در رنگ های گوناگون توسط درخواست کنندگان محترم ساخته می شود . حفاظ شاخ گوزنی با وجود ظاهری زیبا که به سر دیوار ساختمان ها می دهد جنبه ی امنیت را دارد به دلیل تراکم و تیز بودن نوک حفاظ و همچنین ساختار آن باعث شده تا عبور از روی این حفاظ غیر ممکن باشد .

خرید حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی به صورت متراکم در طول و عرض و همچنین در رنگ های گوناگون توسط درخواست کنندگان محترم ساخته می شود. حفاظ شاخ گوزنی با وجود ظاهری زیبا که به سر دیوار ساختمان ها می دهد جنبه ی امنیت را دارد به دلیل تراکم و تیز بودن نوک حفاظ و همچنین ساختار آن باعث شده تا عبور از روی این حفاظ غیر ممکن باشد. بسیاری از مردم در مورد امنیت ساختمان خود در شب نگران هستند درصورتی ‌که اغلب سرقت‌ها در طول روز رخ می‌دهد. زمانی که اهالی خانه در محل کار، مدرسه و یا مسافرت به سر می‌برند. اگر در حال برنامه ‌ریزی ساخت یک ساختمان جدید و یا در حال اسباب‌کشی به یک مکان جدید هستید و یا اینکه قصد دارید مکان فعلی زندگی‌ تان را بازسازی کنید برای افزایش حفاظت در برابر ورود غیرمجاز سارقین و مقابله با جرم و جنایت، ضروری است که استانداردهای ایمنی فیزیکی و الکترونیکی و سایر اقدامات امنیتی در ساختمانتان را رعایت کنید تا بتوانید خطرات احتمالی را کاهش دهید.

بهترین نرده روی دیوار چیست : در حال حاضر نرده حفاظ هایی با عنوان حفاظ روی دیوار در بازار توسط شرکت های تولیدی بزرگ حفاظ مانند فلز سازه ، آهن سازه ، ایمن سازه ، حفاظ مارکت و حفاظ صنعت موجود می باشند که این نرده حفاظ ها با قیمت خرید پایین درب کارگاه تهران تحویل داده میشوند که شامل حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای خار، حفاظ لیلیوم، حفاظ نخل مرداب و حفاظ سر نیزه ای میشوند و سربازانی فولادین و نیزه به دست که سر دیوار ایستاده‌اند تا کسی مزاحم آسایش ساکنان نشود.

تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی

چرا حفاظ شاخ گوزنی بهترین است؟ واژه بهترین توسط مشتری برای محصولی بکار برده می شود که هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت وضعیت بسیار مناسبی داشته بادش و حفاظ شاخ گوزنی نسبت به تامام حفاظ های موجود کیفیت بسیار قبالی قبولی داشته اما قیمت ارزان تری نیز دارد!

قیمت حفاظ شاخ گوزنی درجه یک : مناسب ترین و پر کاربردی ترین نرده حفاظ روی دیوار با توجه به قیمت حفاظ شاخ گوزنی درجه یک است . جوش co2،رنگ کوره ای و ماندگاری بالا دلیل تفاوت 20% قیمت حفاظ شاخ گوزنی درجه 1 و درجه 2 است . تراکم یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت حفاظ شاخ گوزنی است . تراکم حفاظ شاخ گوزنی به تعداد شاخه های استفاده شده در وسط نرده حفاظ میگویند .

حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار

حفاظ های شاخ گوزنی که بیشتر در بین کشور های ایران و عراق محبوبیت پیدا کرده، در ضخامت ها و تراکم های مختلف طراحی و عرضه می شود. دلیل نام گذاری این عنوان نیز در تشابه این نوع حفاظ ها با شاخ های گوزن می باشد. انتظار بر این است که این حفاظ های محبوب و پر استفاده، در آینده رواج بیشتر داشته باشد . شکل های مختلفی از حفاظ شاخ گوزنی تا امروز تولید شده است .

حفاظ شاخ گوزنی دیوار

منظور از تراکم در حفاظ شاخ گوزنی چیست ؟ تعداد شاخه اصلی در یک طول دو متری را تراکم میگویند و هرچه این تعداد بیشتر باشد یعنی فاصله میله ها کمتر بوده و کیفین بهتری دارد.شاخک های اصلی بلند تر از بقیه شاخه ها هستند و ارتفاع حفاظ با آنها سنجیده میشود. مثلا در یک نرده با تراکم سیزده تعداد شاخه های اصلی در دو متر سیزده عدد است . فاصله تقریبی میلگردها هم از تقسیم نمودن طول نرده که دو متر است بر تراکم که سیزده است بدت میآید . در مثال فوق فاصله بین شاخه های اصلی حدود ۱۵ سانتیمتر است. شاخ های اصلی بطور مستقیم به شاسی کار جوشکاری میشوند. ارتفاع شاخه های اصلی برابر ارتفاع نرده است و شاخکهای فرعی به آنها جوشکاری میشوند. بعضی از تولیدکنندکان شاخه های فرعی را هم جزو تراکم اعلام میکنند. معمولا تارکم هایی که بیشترا از ۱۳ ردیف اعلام میشند ب احتساب شاخه های فرعی میباشد . این تراکم ها گاها تا ۲۰۰ و بالاتر هم اعلام میشود که بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و در واقع شمارش تمام قطعات ریز و درشت میباشد . خلاصه اینکه بصورت رایج تراکم موجود برای حفاظ شاخ گوزنی ۷ تا ۱۳ ردیف صحیح میباشد . مثلا تراکم ۱۴ احتمالا همان تراکم رایج ۷ است که با احتساب شاخه های کوچک میان آن ۱۴ ردیف اعلام میشود . شاخه های اصلی که در شمارش جزء تراکم محسوب میشوند باید دارای دو خصوصیت باشند . به صورت مستقیم به شاسی جوش شده اند و شاخه های فرعی به آنها جوشکاری و متصل میشوند. ارتفاع آنها برابر با ارتفاع نرده میباشد .

ساخت و نصب انواع نرده روی دیوار از جمله حفاظ شاخ گوزنی و نرده نیزار و نرده سرنیزه و نرده لیلیوم در شرکت نام آور صنایع فلزی آهنسازان انجام می پذیرد. اگر می خواهید نیت پلید سارقین را در ابتدای کار شکست دهید و اجازه ندهید به حریم شخصی خانه شما تجاوز کنند باید از حفاظ شاخ گوزنی با تراکم بالا استفاده کنید.

ایمن ترین نرده حفاظ شاخ گوزنی با نام تجاری حفاظ نیزار طراحی و تولید شده است . این حفاظ برای اماکن بزرگ و ساختمان های ویلایی بسیار عالی و باشکوه است . میله های این حفاظ همگی از پایین به سمت بالا جوش داده شده و همگی حالت قوس مانند دارند. بعد از حفاظ نیزار ، حفاظ شاخ گوزنی لیلیوم هم یکی از ایمن ترین حفاظ های شاخ گوزنی محسوب میشود. این حفاظ لوکس و بسیار زیبای دو رنگ هم میتواند هر بیننده ای را در نگاه اول ،محو خود کند. فرم غنچه های حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم بسیار زیبا است .

تولیدی حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی به نسبت مدل های قدیمی حفاظ ها قیمت بالاتری دارد اما این به دلیل تراکم بالایی که دارد امکان عبور سارقان را غیر ممکن می سازد. به دلیل امنیت بالایی که این محصول ایجاد می کند ویژگی‌هایی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفت .دارای استحکام بالا است پس خراب نمی شود و برای سال های زیادی مورد استفاده است.

حفاظ شاخ گوزنی علاوه بر ایمنی در زیبایی و جذابیت ساختمانی می افزاید در طرح ها و رنگ های مختلف موجود است. معمولاً در ارتفاع های ۵۰ تا ۱۲۰ سانتی متر و تراکم ۸ و ۱۰ و ۱۲ موجود است.اما  برای داشتن حداقل ایمنی حداقل ارتفاع مورد نیاز ۷۰ سانتی متر است.

نصاب حفاظ شاخ گوزنی

تنوع در ارتفاع و تراکم و طرح این نوع  حفاظ باعث شده تا بتوان از آن در مکانهای متعددی استفاده کرد. معمولاً حفاظ شاخ گوزنی را به صورت کوره ای، پودری روغنی رنگ آمیزی می‌کنند که با توجه به شرایط موجود آن انتخاب می گردد. اما بهترین روش رنگ آمیزی به روش الکترواستالیک است. بدین صورت که رنگ به صورت پودری و به وسیله ای الکتریسیته به حفاظ میچسبد و بعد از پخته شدن در کوره یک رنگ با کیفیت  خواهیم بود.

از این حفاظ ها در هر شرایط آب و هوایی می توان استفاده کرد. استحکام بالایی دارد و در برابر زنگ زدگی نیز مقاومت است.

قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی

نصب حفاظ شاخ گوزنی پر تراکم

به هنگام نصب این محصول به دیوارها خدشه ای وارد نمی شود و خرابی به بار نخواهد آورد. از آن سبک حفاظ های مدرنی  است که نصب آسان دارد.

نرده حفاظ شاخ گوزنی در این دسته از حفاظ ها، در بحث امنیت حرف اول را می زند. نرده حفاظ شاخ گوزنی در بخش حفاظت نسبت به دو دسته قبلی، بهبود قابل توجهی حاصل شده است.قیمت حفاظ شاخ گوزنی هم نصبت به نرده حفاظ نیزه ای مناسب تر است . در این نسل از حفاظ ها بود که درب های کشویی و حفاظ هایی برای پنجره های ساختمان رونمایی شد که تمامی این ها باعث افزایش هرچه بیشتر امنیت مکان های مورد استفاده کرده است. طراحی این نوع حفاظ ها با گونه ای بوده که نوک های تیز بالای حفاظ ها، در تمامی جهات پوشش داده شده تا کم ترین احتمال جهت ورود به حریم خصوصی از بین رود. روش متداول دزدان در بالا رفتن دیوار ها به این شکل است که پس از گرفتن بالای دیوار، از آن بالا رفته و خودشان را به داخل منزل می رسانند. طراحی این حفاظ به گونه ای است که جلوی همین کار را نیز از دزدان می گیرد و مانع از استفاده از دیوار به عنوان محلی کمکی، جهت بالا رفتن از آن می شود. طراحی همه جانبه نوک های تیز نیز به این دلیل است تا امکان ورود به منزل را با قرار گرفتن در کنار حفاظ از سارقان بگیرد. جنس متداول این حفاظ ها، فلزی است اما برخی از افراد برای داشتن امنیت بیشتر، جنس فولاد را خریداری می کنند که البته مبالغ بالاتر باید پرداخته شود.

شرکت سازنده حفاظ شاخ گوزنی

با تمام محاسنی که در بالا ذکر شد هر کدام از مدل های حفاظ شاخ گوزنی برای ساختمان و سبک های مختلفی طراحی شده است . حقیر به عنوان یکی از طراحان نرده حفاظ شاخ گوزنی که حفاظ مدل پروانه ، حفاظ نخل مرداب و حفاظ نیزار را برای اولین بار طراحی کرده ام اعتقاد دارم حفاظ مدل بوته ای بهترین و ایمن ترین حفاظ شاخ گوزنی است که از نظر امنیت هیچ طرحی از انواع حفاظ شاخ گوزنی قابل مقایسه با حفاظ شاخ گوزنی بوته ای را ندارد .

حفاظ شاخ گوزنی پر تراکم

امنیت از نوع حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی از حفاظ‌های نسل جدید به شمار می‌رود که با ساختاری متفاوت نسبت به حفاظ‌های قدیمی و با شکل و جنس بسیار عالی جهت افزایش امنیت خانه استفاده می‌گردد. این نوع از حفاظ عموما بر روی دیوار نصب می‌شود اما در بعضی مواقع بر روی پنجره‌ها نیز از آن استفاده می‌کنند. حفاظ شاخ گوزنی با نوک‌های تیزی که دارد مانع از هر گونه تعرضی به حریم شخصیتان خواهد شد. در واقع میلگرد‌های نوک تیز جوش خورده با تراکمی که دارند امنیت را دو چندان خواهند کرد.

تراکم شاخه ها در حفاظ شاخ گوزنی

در یک طول 2 متری تعداد شاخه اصلی را تراکم گویند و هرچه تعداد این شاخه‌ها بیشتر باشد به معنی کمتر بودن فاصله میله‌ها و افزایش کیفیت حفاظ مورد استفاده است. برای تشخیص شاخه‌های اصلی بهتر است ارتفاع شاخه‌ها را باهم مقایسه کنید بطور معمول ارتفاع شاخه‌های اصلی از سایر شاخه‌ها بلندتر بوده و ارتفاع حفاظ نیز با آنها سنجیده می‌شود.

خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی

مزایا نصب حفاظ شاخ گوزنی

عکس حفاظ شاخ گوزنی

حصار شاخ گوزنی راهکاری مناسب برای جلوگیری از ورود دزدها به ساختمان است. حفاظ شاخ گوزنی متشکل از سازه‌های فلزی محکم و فولادهایی مقاوم، نوک تیز است که معمولا بر روی دیوار نصب می‌شود. ساختار حفاظ شاخ گوزنی به گونه‌ای است که امکان عبور از آن وجود ندارد و در نتیجه امکان ورود سارقین را کاهش می‌دهد.

ویژگی‌ها و قیمت حصار شاخ گوزنی با توجه به نوع متریال آهنی و حتی رنگ آن مشخص می‌شود. هم‌چنین حصار شاخ گوزنی ارتفاع،‌ کیفیت و قیمت‌های متفاوتی دارد و با توجه به درخواست مشتری، نوع میلگرد و حجم آن در هر متر(تراکم) متفاوت است.

این حصار از موارد زیر ساخته می‌شود:

نکته: حفاظ شاخ گوزنی روی عمده دیوارها قابلیت نصب دارد.

از جمله ویژگی‌های حصار شاخ گوزنی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. کیفیت و دوام بالایی دارد
  2. کسی نمی‌تواند از آن عبور کند (سارقین)
  3. ظاهر زیبا به ساختمان می‌دهد
  4. نصب این حفاظ سهل است و به زمان زیادی نیاز ندارد
  5. به نسبت روش‌های دیگر کم هزینه‌تر است
  6. هزینه تعمیر و نگهداری اندکی نیاز دارد
  7. در شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم است
  8. جایگزین مناسب به عنوان نرده
  9. می‌توان اندازه و یا تعداد نیزه‌ها را تغییر داد (تراکم تعداد نیزه‌ها و عرض حفاظ قابل تغییر هستند)

حفاظ نرده شاخ گوزنی چیست ؟ شاخگوزنی نام نوعی حفاظ نرده شاخ گوزنی جدید برای روی دیوار است. این حفاظ نرده شاخ گوزنی ها از سری جدید محافظها برای روی دیوار ساختمان هستند که بوسیله تولیدکنندگان حفاظ نرده شاخ گوزنی تولید میشود. این نوع حفاظ نرده شاخ گوزنی با الهام از شاخ های زیبا و محکم گوزن طراحی و ساخته شده است. دارای شاخه های اصلی و شاخکهای فرعی بسیار زیاد تیز و برنده از میلگرد های آهنی است . در کمال زیبایی و شباهتی که به شاخ گوزن دارد از لحاظ امنیتی یکی از حفاظ نرده شاخ گوزنی های بسیار امن برای محافظت از اموال و جان انسان است . شاخه های زیاد , درهم پیچیده و منظم آن تآثیر زیادی در زیبایی و نمای ساختمان و دیوارها دارد. بهترین حفاظ شاخ گوزنی دارای چه استانداردی می باشد؟ بهترین حفاظ شاخ گوزنی با میلگرد نمره 10 و تراکم 15 ساخته می شود رنگ آمیزی حفاظ روی دیوار به چه صورت می باشد؟ رنگ آمیزی حفاظ نرده روی دیوار با رنگ کوره ای الکترو استاتیک می باشد آیا به شهرستان ها هم ارسال دارید؟ گروه فنی فلز سازه به تمامی نقاط کشور ارسال بار دارد آیا بازدید از محل پروژه رایگان می باشد؟ بله بازدید و هر گونه مشاوره فنی از محل پروژه به صورت کاملا رایگان و جزو خدمات شرکت می باشد

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج  از جمله عوامل مؤثر بر انتخاب انواع حفاظ شاخ گوزنی انتخاب حفاظ آهن شاخ گوزنی در واقع دربرگیرنده نکات بسیاری می شود. زمانی که شما میخواهید یک حفاظ را انتخاب کنید باید بدانید که به درستی باید پول بسیاری خرج کنید تا بتوانید امنیت را الی مرز زیادی برآورده کنید. هرچقدر هم که شما خرج های اکثریت را برای حفاظ در عقیده بگیرید برگزیدن شما نیز گوناگون تر خواهد شد. البته باید بدانید که هزینه های اضافی هم خوب نخواهد بود.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج بسته به چه عواملی است؟ در واقع زمانی که شما میخواهید حفاظ شاخ گوزنی را خریداری کنید همانند بخش های دیگر باید به سلیقه مالک این است که باید به آن دقت کنید و به حقیقت حفاظ های دیواری برای زیباتر کردن ساختمان مورد کاربرد پیمان می گیرند پس باید به خاصیت های متنوع آن دقت کنید. شما باید در حین خرید حفاظ شاخ گوزنی به نکته ها و خاصیت های این نوع حفاظ ها هم مشخص کنید. ویژگی های متنوع از آنگونه موارد ذیل می توانند در خرید حفاظ شاخ گوزنی دارای اهمیت باشند.

حفاظ شاخ گوزنی در کرج نوعی حفاظ از جنس فلز مقاوم است که بر روی دیوار ساختمان نصب می شود. با نصب حفاظ روی دیوار (نرده دزدگیر دیوار) با هزینه بسیار کم امنیت ساختمان را تضمین کنید. معمولا حفاظ شاخ گوزنی را با نام های دیگری مثل نرده شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ دیوار،حفاظ ساختمان، حفاظ آبشاری، حفاظ آهنی، حفاظ نیزار، حفاظ دیواری، حفاظ سرنیزه ای، حفاظ نیزه ای، حفاظ بوته خاری و محافظ شاخ گوزنی نیز می شناسند. حفاظ شاخ گوزنی نوع پر استفاده ای از حفاظ ها است که به دلیل شباهت بسیار زیاد این نوع حفاظ به شاخ گوزن نام حفاظ شاخ گوزنی را برای آن انتخاب کرده اند. این نوع حفاظ در تراکم مختلف و با ضخامت های مختلف تولید و عرضه می شود و معمولا استفاده از آن در کشور ایران و عراق رواج یافته و با گذشت زمان محبوبیت آن نیز در بین مردم بیشتر می شود.

شاخ گوزنی

این حفاظ با اسم‌های دیگری مانند حصار بوته ای، حفاظ شاخ گاوی، حفاظ شاخ بزی، حفاظ شاخه‌ای، حفاظ آبشاری، بوته خاری شناخته شده هستند.

نکات مهم:


بهترین حفاظ دیوار

با توجه به نکات ذکر شده حفاظ شاخ گوزنی یکی از مناسب‌ترین حفاظ‌ها برای بالاتر بردن امنیت ساختمان شماست که علاوه بر مقاومت بالا‌، زیبایی را نیز برای منزل، شرکت، باغ و… شما به همراه دارد. با مراجعه به متخصصین نکت می‌توانید اطلاعات بیشتری را در این خصوص کسب کنید.

نصب حفاظ نرده شاخ گوزنی  در تهران که سارقان از آنها برای دستبرد زدن به یک ساختمان استفاده میکنند. ضمن آنکه اگر درگذشته ورود غیرمجاز به خانهها یا محلهای کار فقط در شبها یا ساعات غیر کاری انجام میشد، امروزه در هر ساعتی از شبانهروز شاهد اعلام گزارشهای ورود سارقان و دستبرد به ساختمانها هستیم. به همین سبب باید تمامی ابزارهایی که میتوانند امنیت ساختمانهای کاری یا مسکونی را تأمین کنند بهخوبی بشناسیم تا بتوانیم از ویژگی هرکدام از آنها بهترین استفاده را ببریم. بدون شک حفاظ نرده شاخ گوزنی  یکی از در دسترس ترین و بهترین ابزارهایی است که میتوان با آن موضوع امنیت را برای یک ساختمان با هر تعداد طبقه، تأمین کرد. ابزاری که علاوه بر سادگی در نصب، نیازی به نگهداری از آن وجود ندارد و میتوان آن را با هر رنگ و میزان تراکمی که مد نظر باشد تهیه و نصب کرد.برای دریافت قیمت حفاظ آهنی با ما تماس بگیرید .

حفاظ گارد آهنی دیوار چیست؟
• محافظ آهنی در چه ابعاد و اندازه هایی تولید میشود ؟
• منظور از تراکم در این مدلها چیست؟
• چه اندازه ای برای دیوار ساختمان ما مناسب است؟
• چه محاسن و معایبی نسبت به سایر مدلها دارد؟
• روش نصب شاخ گوزنی روی دیوار چگونه است؟
• موقع خرید به چه مواردی باید دقت کنیم؟
• قیمت حفاظ نرده شاخ گوزنی  شاخگوزنی چقدر است؟
• فاکتورهای مهم در کنترل کیفیت حفاظ نرده شاخ گوزنی  سر دیواری کدامند؟
• و بسیاری از موارد مهم و کاربردی که خریداران باید بدانند.حفاظ نرده شاخ گوزنی  کشی حیاط


نصب حفاظ نرده گوزنی

امنیت بیشتر در کمال بی‌نظمی

حفاظ‌های شاخ گوزنی یکی از مدل‌ها و شکل‌های نرده‌های محافظ دیوار ساختمان است که از تعدادی میلگرد محکم و نوک تیز ساخته می‌شود و طی چند سال گذشته مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. این حفاظ‌ها از نظر امنیت در بالاترین سطح قرار دارند و همین موضوع باعث شده تا در مواردی از طرف پلیس مورد تایید واقع شوند.

برخلاف مدل پیشین این حفاظ‌ها که از الگوی طراحی ساده و منظمی پیروری می‌کردند، حفاظ‌های شاخ گوزنی و مدل‌های دیگر آن نظیر حفاظ‌های بوته‌ای و نی‌زار با توجه به طراحی خاص، ویژه‌ای و نامنظمی که دارند باعث شده‌اند تا نفوذ و عبور از آن‌ها حتی برای سارقان باتجربه و قدیمی هم دشوار باشد. در مدل نیزه‌های سرخم اگر دیواری جهت امنیت نیازمند حفاظی با ارتفاع بیشتر بود تنها طول میله‌ها افزایش می‌یافتند اما در مدل حفاظ‌های شاخ گوزنی با افزایش قد حفاظ، شاخ‌های جانبی نیز افزایش یافته و امنیت بیشتری را به ارمغان می‌آورند.


امنیت حفاظ شاخ گوزنی

امنیت و زیبایی در یک قاب

علت دیگری که سبب می‌شود تا حفاظ شاخ گوزنی انتخاب شما باشد زیبایی بصری و یا طراحی زیبای آن است. تصور کنید فردی به هزار زحمت خانه‌ای را ساخته و یا حتی خریداری کرده است؛ آیا راضی می‌شود بر روی دیوار خانه‌اش سیم خاردار نصب کند؟ آیا راضی می‌شود تا نمای خانه‌اش از زیبایی خارج شود؟ انسان‌ها به صورت ذاتی علاقه‌مند به زیبایی هستند و اشتیاق فراوان دارند تا محیط زندگی خودشان را به زیباترین شکل ممکن طراحی کنند.

حفاظ شاخ گوزنی در عین حال که امنیت را برای شما فراهم می‌کند زیبایی را نیز برایتان به ارمغان می‌آورد و باعث می‌شود تا نمای ساختمان جذاب و دلنشین باشد. این مدل از حفاظ‌ها بسته به نیاز شما قابل سفارش هستند و این قابلیت را دارند تا رنگ‌شان را متناسب با دیوارهای ساختمان یا سازه اصلی تنظیم کنید.


کارگاه تولید حفاظ شاخ گوزنی

پارامترهای موثر بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ‌های شاخ گوزنی همچون دیگر نمونه‌ها و مدل‌های آن از جنس میلگرد ساخته شده است اما چهار پارامتر سبب تفاوت قیمت‌های آن می‌گردد.

نخستین عامل تاثیرگذار بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی وزن میلگرد است؛ وزن میلگرد شاید در ابتدا چندان حائز اهمیت نرسد و تصور شود هر چه کمتر باشد هزینه نهایی نیز کاهش می‌یابد اما بایستی توجه داشت که یکی از دلایل سبک وزن بودن برخی میلگردها تو خالی بودن آن‌هاست. تهی بودن میلگردها به همان میزان که سبکی را به همراه دارند از استحکام کمتری نیز برخوردارند و امکان شکنندگی نیز در آنان بیشتر است.

عامل دومی که در هزینه نهایی این مدل از حفاظ موثر است شماره میلگرد می‌باشد. شرکت‌ها و کارگاه‌های متفاوتی این محصول را تولید و عرض می‌کنند و هر کدام شماره میلگردهای متفاوتی برای این کار استفاده می‌کنند. شماره میلگرد عامل ضخامت میلگرد است و هر چه عدد آن بیشتر باشد ضخامت میلگرد هم بیشتر است. برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی معمولا از شماره میلگرد‌های هشت الی ده استفاده می‌شود. شما به‌عنوان مالک خانه و البته سفارش‌دهنده محصول مختار هستید تا با توجه به موقعیت خاص خودتان هر شماره‌ای که مدنظر دارید را برای کارتان سفارش دهید.

پارامتر سومی که بر قیمت حفاظ شما تاثیرگذار است ارتفاع سفارش شماست. اینکه قد حفاظ‌های شاخ گوزنی سفارشی توسط شما چند سانتی متر باشد بستگی به میل و علاقه شما و البته دیوارهای خانه شماست. اگر برای یک منزل مسکونی در مرکز شهر به دنبال حفاظ هستید شاید بتوانید از حفاظ‌های با ارتفاع کم استفاده کنید تا زیبایی خانه‌تان مورد آسیب قرار نگیرد و اگر هم به دنبال حفاظ برای باغ یا ویلای خود هستید می‌توانید از حفاظ‌هایی با ارتفاع بیشتر بهره ببریرد تا سطح امنیت بالاتر رود. ارتفاع حفاظ‌های شاخ گوزنی از هفتاد سانتی‌متر شروع و در صد و بیست سانتی‌متر به پایان می‌رسد.

عامل آخری که قصد بررسی آن را داریم تراکم است. از جمله محاسنی که برای حفاظ‌های شاخ گوزنی می‌توان به آن اشاره کرد در هم آمیختگی آن است حال جالب است بدانید این مورد هم در اختیار شماست. شما این امکان را دارید تا با توجه به دیوار ساختمان‌تان و البته امنیتی که مدنظر دارید تراکم این حفاظ‌ها را کم و زیاد کنید. طبیعی است که هر چه تراکم بیشتر شود امکان عبور از آن‌ها دشوارتر خواهد شد. البته بالابردن تراکم به معنای افزایش مقدار میلگرد مصرفی می‌باشد و در نتیجه هزینه را نیز افزایش می‌دهد.





خدمات فلز سازه


حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم نیز مانند سایر حفاظ های مشابه ، دارای ارتفاع و تراکم های متفاوتی می باشد. هرچه ارتفاع این حفاظ ها بیشتر و تراکم آن ها بیشتر شود، قیمت و هزینه ی در نظر گرفته شده برای آن ها نیز بیشتر خواهد بود. ارتفاع معمول و ایده آل برای این نوع از حفاظ بین 80 تا 120 سانتی متر می باشد که با توجه به نیاز و سفارش مشتری قابل ارائه است. تراکم شاخه ها متنوع و متفاوت است که با توجه سفارش مشتریان متغییر می باشد.


حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی که توسط تولیدکنندگان تهرانی تولید و طراحی می گردد، دارای پراکندگی بسیار زیادی است. به همین جهت است که این نوع از حفاظ ها نسبت به سایر حفاظ های آهنی از امنیت بیشتری بهره مند هستند. چرا که پراکندگی شاخک های این نوع از حفاظ های آهنی سبب می شود. که فکر به سرقت بردن ساختمان هایی که از حفاظ شاخ گوزنی استفاده می شوند، به هیچ عنوان به ذهن هیچ سارقی خطور نکند.


حفاظ سرنیزه ای

حفاظ سرنیزه ای

حفاظ نیزه ای یا حفاظ سرنیزه ای سرخم یکی از قدیمی ترین انواع محافظ روی دیوار میباشد که هنوز جایگاه خود را برای محافظت از ساختمان حفظ کرده است . حفاظ دیوار سرنیزه ای از جمله مدل حفاظ های بسیار کاربردی محسوب می شود که در مدل های یک، دو و سه طرفه تولید شده است تا تمام افراد بتوانند با توجه به نیاز و شرایط خود این محصول را تهیه نمایند و مورد استفاده قرار دهند. این مدل از حفاظ به نسبت سایر مدل حفاظ های موجود بیشتر شناخته شده است زیرا از طراحی ساده ای برخوردار می باشد.


حفاظ نخل مرداب

حفاظ نخل مرداب

نرده حفاظ مدل نخل مرداب نسبت به حفاظ های طرح بوته خار شاخ گوزنی، بوته ای و نیزار انبوه تر به نظر می رسد و این موضوع به خاطر گل های بالای در هر شاخه می باشد. حفاظ گل مرداب نسبت به حفاظ های دیگر نقاط جوش بیشتری دارد. از سویی دیگر به دلیل وجود گل های متعدد روی هر شاخه، دسترسی و عبور از آن به شدت دشوار و حتی غیر ممکن است. بنابراین حفاظ نخل مرداب به شدت ایمن می باشد.


حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

حفاظ های نیزار با طراحی جالبی که دارند ، دزدان را برای عبور از بالای دیوار دچار مشکل می کنند . این حفاظ با شاخه های نوک تیز و برنده که به جهات گوناگون کشیده شده اند، امنیتی بالا برای ساختمان ها فراهم می آورد . به علاوه بنا بر دلایلی که در ادامه آورده خواهند شد ، حفاظ نیزار مقاوم تر از سایر حفاظ ها هستند.


حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

یکی دیگر از طرح های حفاظ نرده روی دیوار ، حفاظ بوته‌ای است. خصوصیت بارز این مدل، شاخک های نامنظم آن‌هاست. به طوری که همگی به یک جهت قرار گرفته اند با ایجاد یک شبکه تو هم رفته، تقریبا عبور را غیرممکن می‌سازند. در هر مترحفاظ بوته‌ای ۸۰ تا ۱۰۰ شاخک برنده و تیز از ساختمان شما محافظت می‌کند.


درب آکاردئونی آپارتمان

درب آکاردئونی آپارتمان

درب آکاردئونی آهنی همانطور که از اسمش پیدا است قرار است یک محافظ و یک درب محافظ فلزی ساختمان باشد. از این رو حفاظ آکاردئونی آهنی باید دارای ویژگی هایی باشد تا بتواند با چالش محافظت از ساختمان شما به بهترین شکل روبرو شود. موارد بسیار مهمی در تهیه یک حفاظ درب آکاردئونی آهنی باید مد نظر شما قرار بگیرد تا شما بتوانید یک انتخاب دقیق و عالی داشته باشید.


نرده حفاظ پنجره

نرده حفاظ پنجره

یکی از راه های حفاظت از ساختمان استفاده از حفاظ پنجره (Fence shilled window) می باشد که علاوه بر اینکه موجب جلوگیری از ورود سارقان می شود، موجب زیبایی ساختمان شما هم می شود.



خدمات فلز سازه

فلز سازه، تولیدکننده‌ای است که محصولات متنوعی از نرده‌های حفاظ برای روی دیوارها ارائه می‌دهد؛ این محصولات شامل حفاظ‌های شاخ گوزنی، بوته‌ای، لیلیوم، نخل مرداب و سر خم نیزه‌ای می‌شوند. همچنین، درب‌های آکاردئونی کشویی، حفاظ‌های ضد سرقت پشت درب‌های آپارتمان، نرده‌های آهنی ساده و فرفورژه برای پنجره‌ها و درب‌های ویلایی ساده و فرفورژه را تولید می‌نماید. این شرکت همچنین خدمات نصب درب‌های شیشه‌ای برقی اتوماتیک، جک درب‌های پارکینگی، کرکره‌های برقی، دزدگیر اماکن و منازل، راه‌بند و سایبان اتوماتیک را با تیم متخصص فنی خود در سریعترین زمان ارائه می‌دهد.


نرده حفاظ روی دیوار

حفاظ دیوار

نرده حفاظ روی دیوار نیزه‌ای، به منظور ایجاد امنیت در ساختمان و جلوگیری از ورود ناخواسته افراد، سارقان و حیوانات و... ساخته می‌شود.

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

با نصب حفاظ‌ها و درب‌های آکاردئونی در همه مدل‌های آپارتمان، خانه‌ی شما محیطی امن و آرامش‌بخش خواهد شد.


نرده حفاظ پنجره

حفاظ نرده پنجره

نرده‌های حفاظ آهنی با انواع طرح‌ها برای پنجره‌ها، بالکن‌ها و راه‌پله‌ها

درب آهنی فرفورژه ویلایی

درب فرفورژه آهنی حیاط

تولید درب‌های آهنی فرفورژه ویلایی و همچنین درب ورودی حیاط و پارکینگ


کرکره برقی

کرکره برقی

کرکره برقی، امکان استفاده آسان و کارآمد در درب ورودی، درب دوم پارکینگ، مغازه و بسیاری از مکان‌ها

جک درب پارکینگ

جک درب پارکینگ

جک پارکینگی، برای سهولت در باز و بسته‌شدن درب پارکینگ طراحی شده است.


دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن و منازل

امنیت خانه و محل کار شما به خوبی محفوظ خواهد بود؛ این امر توسط نصب دزدگیر اماکن ممکن می‌گردد.

راهبند پارکینگ

راهبند پارکینگ

راهبند پارکینگی به عنوان یک راهکار کارآمد، تردد و عبور خودروها را به خوبی ممکن می‌سازد.


درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه‌ای اتوماتیک می‌تواند به خوبی راحتی ورود به فروشگاه‌ها و اماکن تجاری را تسهیل کند.

پنجره upvc دوجداره

پنجره upvc دوجداره

پنجره‌های دوجداره UPVC با نصب موثر، به شما امکان می‌دهد از صداهای اضافی و آلودگی صوتی خارج شوید.


پاسخگوی آنلاین
پاسخگوی آنلاین
پاسخگوی فلز سازه

سلام 👋 خوش آمدید.

09127800603 ارسال پیام در واتساپ واتساپ ارسال پیام در سروش سروش ارسال پیام در ایتا ایتا ارسال پیام در روبیکا روبیکا
↩ 603 7800 0912