حفاظ پنجره


قیمت حفاظ پنجره چقدر است ؟ این سوالی است که در اغلب سفارش ها پرسیده می شود. شرکت های سازنده قیمت های یکسان اعلام نمی کنند زیرا نحوه ساخت، طراحی و ... انواع حفاظ متفاوت است. گاهی هزینه ساخت یک نرده پنجره مدرن خیلی بیشتر می شود در حالی که از قبل فکرش را هم نمی کردید. اگر از لحاظ امنیت و حفاظت ساختمان در نظر بگیرید، هزینه ساخت حفاظ پنجره، ارزش پرداخت کردن را دارد. در واقع این هزینه ای است که برای آرامش ساکنین و حفاظت از مال و جان خود کرده اید. پس از هزینه های ساخت و کیفیت مواد کم نکنید ولی برخی از هزینه های جانبی را می توانید کنترل کنید. حفاظ پنجره ساده و شیک (window protector) با نصب شدن بین فضای داخلی و فضای بیرونی ساختمان، ایمنی را برای ساکنان به ارمغان می آورد. با نصب کردن حفاظ پنجره در این مرز، با خیالی آسوده از ایمنی کودکان و حیوانات خانگیتان می توانیم از استشمام هوای آزاد و مطبوع لذت ببریم.

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره و قیمت نصب

حفاظ پنجره چیست و چرا از آنها استفاده می شود؟ حفاظ پنجره، میله های فلزی هستند که به منظور مانع شدن از افتادن از پنجره و مجروح شدن کودکان خردسال، روی پنجره نصب می شوند. کودکان خردسال ممکن است متوجه خطر پنجره ای باز نباشند و ممکن است در لحظه ای که هیچ فرد بزرگسالی مراقب آنها نیست، خطر سقوط از پنجره آنها را تهدید کند.

اولویت استفاده حفاظ پنجره در درجه اول برای کسانی هست که پنجره ساختمانشان در طبقه اول میباشد یا دسترسی به پنجره برای ورود به ساختمان اسان است بسیار واجب میباشد. حفاظ پنجره ساده در طرح های مختلف و با پروفیل و لوله قابل تولید و اجرا است که ساخت با پروفیل زیبایی و سادگی بهتری دارد. طرح های ساده حفاظ پنجره آهنی ساده را در تصویر مشاهده میکنید. قیمت این حفاظ ها بسیار پایین تر از حفاظ های دیگر است اما باز بسته به اندازه ، مکان و طرح انتخابی متفاوت است و بعد از بازدید رایگان همکاران ما و اندازه گیر قابل اجرا است. حفاظ پنجره یکی از مواردی است که باید برای امنیت خانه به آن توجه کرد. در نظر داشته باشید که وجود نرده حفاظ شیک برای پنجره سبب می شود تا خانه شما در برابر سارقین ایمن باشد و در عین حال زیبایی نمای خانه شما حفظ شود. در نظر داشته باشید که یکی از پرطرفدارترین نرده پنجره، حفاظ فرفورژه است.


🔰 پشتیبانی فلز سازه ⌚️ از 8 صبح تا 9 شب
🔺 مزایای محصولات ✔️ قیمت مناسب و امنیت بالا
🚚 زمان ارسال و نصب ⏩ سریعترین زمان ممکن
🛒 نحوه ثبت سفارش ارسال کارشناس یا حضوری در کارخانه

نرده پنجره

صاحب خانه باید حفاظ پنجره نصب کند، قانون است؟ زمانی که مستاجری با کودک ۱۰ ساله یا کوچکتر در آپارتمان زندگی می‌کند و یا به طور منظم زمان زیادی را در آنجا سپری می‌کند، صاحب خانه باید حفاظ پنجره نصب کند. حفاظ پنجره تنها زمانی که کف پنجره شش فوت بالاتر از سطح خارجی پنجره باشد و یا شرایط خطرناک دیگری وجود داشته باشد در پنجره طبقه اول نصب می شود. پنجره ‌هایی که به عنوان خروجی آتش عمل می‌کنند و یا این که برای باز شدن طراحی نشده اند، نیازی به حفاظ پنجره ندارند. در یک ساختمان مسکونی، تعاونی یا آپارتمان، مستاجری که کودک زیر ۱۰ سال دارد و یا به طور مرتب در آنجا زندگی می‌کند و یا به طور منظم هزینه زیادی را در آنجا صرف می کند و بدون بیرون رفتن از آپارتمان به راهرو دسترسی دارد، با نوشتن درخواستی کتبی می تواند مسئول ساختمان را موظف به نصب حفاظ برای پنجره‌ های راهرو کند.

حفاظ های پنجره دارای کیفیت و زیبایی بصری بالایی است حفاظ پنجره ای است که با فرفورژه های با کیفیت صنعتی ساخته می شود. حفاظ پنجره فرفورژه در عین حالیکه به نسبت حفاظ پنجره های استیل از لحاظ قیمتی مناسب تر است و از طرف دیگر بخاطر اینکه فرفورژه توسط دستگاه های صنعتی طرح دار می شود ، جوشکار حرفه ای به راحتی میتواند با طرح های آماده حفاظ پنجره های زیبا و با کیفیتی را تولید کند. در مقایسه با انواع حفاظ پنجره حفاظ های پنجره اگر با فرفورژه با کیفیت و جوشکار ماهر ساخته شود در عین حالیکه از مقاومت بالایی برخوردار می شود ، از نظر قیمت مناسب و دارای طرح های زیبا و جلوه گری برخوردار می باشد.

قیمت حفاظ پنجره

خرید حفاظ پنجره ساده و شیک

قیمت حفاظ پنجره به عوامل مختلفی بستگی دارد. ۱- طول و عرض پنجره: هر چه پنجره ساختمان بزرگتر باشد و طول و عرض بیشتری داشته ب اشد، قیمت حفاظ هم بالاتر خواهد بود. ۲- جنس حفاظ پنجره: حفاظ پنجره فلزی می‌تواند از میلگرد، قوطی یا فرفورژه ساخته شود. هر چه تراکم آهن مورد استفاده بیشتر باشد وزن حفاظ بیشتر شده و قیمت آن هم بالاتر خواهد بود. ۳- طرح حفاط پنجره: طرح حفاظ هم روی قیمت آن مؤثر است.

برای پنجره دوجداره یا پنجره متحرک و همچنین پنجره های کشویی و هر نوع پنجره دیگر می توانید در فلز سازه ، نرده تهیه کنید. با توجه به تفاوت در طرح و رنگ نرده حفاظ پنجره شما مغروق در این سازه ها می شوید. نرده حفاظ پنجره استیل، حفاظ پنجره فرفورژه ، حفاظ پنجره طرح لیزری؛ نرده حفاظ پنجره سلطنتی، حفاظ پنجره کلاسیک و مدرن... همگی برای این است که شما یکی از این نرده حفاظ های زیبا را برای خود انتخاب کنید.

نصب حفاظ پنجره

نکته کلیدی در خرید و نصب بهترین محافظ پنجره

حفاظ پنجره عامل بسیار مهمی در زیبایی ساختمان و افزایش ایمنی دارد. پس  باید در زمان خرید و نصب آن بسیار دقت شود تا آسایش طولانی مدت برای ساکنین ساختمان تضمین شود. در این قسمت نکات کلیدی برای خرید بهترین حفاظ پنجره را ذکر کرده ایم:

هماهنگی حفاظ پنجره با بقیه قسمت های ساختمان

نصب تجهیزات و قسمت های مختلف یک فضای مسکونی و اداری تاثیر زیادی در زیبایی آن خواهد داشت. این یکی از نکاتی است که هنگام خرید حفاظ پنجره باید به آن توجه کنید. اگر بقیه ساختمان حالت سنتی و کلاسیکی دارد، سعی کنید امنیت را در همان چارچوب ذهنی قرار دهید. اما اگر ساختمانی قرار است حسی مدرن را القا کند، انتخاب حافظ شما نیز باید همین کار را انجام دهد. توجه داشته باشید که علاوه بر هماهنگی حفاظ با همه ساختمان، دو قسمت وجود دارد که هماهنگی با آنها بسیار مهم و ضروری است:

هماهنگی با نرده بالکن: اگر قرار است حفاظی برای پنجره ای رو به بالکن (سقف) نصب شود، اطمینان حاصل کنید که حفاظ با نرده بالکن هم راستا باشد. بدون شک بهتر است این دو جزء با هم نصب شوند، اما اگر این امکان وجود ندارد، سعی کنید تا حد امکان آنها را با هم هماهنگ کنید.

هماهنگی با نرده پله: نرده راه پله شبیه نرده بالکن به  اندازه حفاظ پنجره کاربردی ندارد اما باز هم بهتر است این نرده ها با هم هماهنگ باشند. به عنوان مثال، اگر نرده یک خانه از جنس فرفورژه باشد، اولین گزینه این است که حفاظ فرفورژه را در نظر بگیرید. ولی در صورتی که نرده ها ساده هستند، بهتر است در ابتدای انتخاب خود حفاظ های ساده را در نظر بگیرید.

مدل های حفاظ پنجره : 1- حفاظ آکاردئونی پنجره 2- حفاظ پنجره نرده ای آهنی ساده 3- فرفورژه 4- مدرن 5- دوجداره 6- کلاسیک 7-پروفیلی 8-فلاور باکس(شکم دار یا باکس گل) به طور کلی باید در نظر داشت که نرده آهنی فرفورژه با توجه به تعداد گل های آن از قیمت بالاتری هم برخوردار است ولی حفاظ نرده ای ساده نسبت به آن ارزان تر می باشد که متناسب با سلیقه و بودجه افراد می توان هر یک از این حفاظ ها را برای پنجره های منازل مسکونی خود خریداری نمود و حس امنیت و آسایش و زیبایی و خلاقیت را به خانه ها برد.

خرید حفاظ پنجره

حفاظ های مشبک پنجره نیز باید مطابق با استانداردهای خاصی ساخته شوند تا شرایط لازم را برای تحقق هدف خود برآورده سازند. این حفاظ ها معمولاً از فولاد گالوانیزه یا آهن فرفورژه ساخته می شوند اما در ساخت آنها گاهی از فولاد ضد زنگ نیز استفاده می شود. این نوع مواد اولیه عمری طولانی و عدم زنگ زدگی حفاظ پنجره ساختمان را تضمین می کند. ضریب مقاومت، به مقاومت هر نوار و فاصله بین آنها بستگی دارد. فاصله میان میله های حفاظ پنجره ساختمان باید به اندازه کافی باریک بوده و باید در برابر هرگونه تلاش برای خم شدگی مقاومت داشته باشد تا از ورود سارقین جلوگیری کند. کیفیت خوب با استحکام اتصالات، فولاد با کیفیت بالا و ساخت و ساز پایدار مشخص می شود.

حفاظ پنجره فرفورژه

بیشترین عواملی که برای قیمت گذاری نرده حفاظ کشی پنجره در نظر گرفته می شوند عبارتند از :

اندازه حفاظ پنجره ساختمان - حفاظ پنجره دو جداره یا حفاظ پنجره آهنی ساده تفاوتی ندارد هر کدام از این حفاظ ها به صورت واحد اندازه گیری می شوند. میزان مواد مصرفی در ساخت حفاظ پنجره ارتباط با طول و عرض پنجره دارد. حفاظ آهنی به صورت متری قیمت گذاری می شود بنابر این لازم است تا ابتدا اندازه چارچوب پنجره به دقت محاسبه شود. برای اینکه قیمت حفاظ پنجره مشخص شود تعیین مقدار متریال ساخت و وزن آهن مصرفی به کیلوگرم الزامی است. طبیعی است که قیمت حفاظ یک پنجره کوچک بسیار کمتر از هزینه طراحی، ساحت و نصب حفاظ پنجره دو جداره پذیرایی است. معمولا پنجره های پذیرایی بزرگترین پنجره ها در ساختمان هستند.

جنس حفاظ پنجره - نرده حفاظ پنجره یک سازه امنیتی است ولی از داخل و بیرون ساختمان دید دارد. به همین دلیل طراحی های متفاوت و متریال متنوعی برای ساخت حفاظ پنجره به کار می رود. قیمت ساخت حفاظ پنجره با توجه به متریال و جنس پروفیل استفاده شده در ساخت حفاظ تعیین می شود. حفاظ آهنی، حفاظ پنجره دو جداره، حفاظ پنجره فرفورژه، حفاظ استیل پنجره و حفاظ پنجره آهنی ساده هر کدام با متریال مختلفی کار می شود. قیمت هر متر از پروفیل ساخت، مشخص می کند که در نهایت چه مبلغی باید پرداخته شود. استفاده از آهن ضایعاتی برای پایین آوردن هزینه ساخت حفاظ پنجره اصلا توصیه نمی شود. همه سازه های امنیتی باید از متریال با کیفیت ساخته شوند تا کارایی بالاتری داشته باشند.

تزئینات حفاظ پنجره - حفاظ پنجره مدرن خیلی با حفاظ پنجره آهنی ساده تفاوت دارد. تزئینات اضافی روی حفاظ های جدید شکل ظاهری و البته قیمت حفاظ پنجره را تغییر داده است. انواع حفاظ پنجره متحرک و ثابت ساخته می شود که قابلیت داشتن گل نرده یا گل میخ را دارند. قیمت حفاظ پنجره فرفورژه که زیبایی و امنیت را یکجا راائه می دهد با قیمت نرده آهنی پنجره انباری تفاوت دارد.هر چه ظرافت های ساخت بیشتر باشد، قیمت ها بالاتر می رود. یراق آلات خاص و سفارشی، رنگ آمیزی های اختصاصی یا هر کار اضافی که در طراحی حفاظ پنجره انجام شود، سازه را شکیل تر می کند. این تزئینات سلیقه ای هستند و تنها به درخواست مشتری روی حفاظ استفاده می شوند. به هر حال برای اینکه خانه مثل زندان نشود لازم است تا برخی تزئینات جانبی برای زیباسازی نرده اهنی انجام شود.

هزینه حمل و نقل حفاظ پنجره - در سفارش های آهنگری همیشه سازه در کارگاه طراحی و ساخته می شود و سپس به محل ارسال می شود. نصب حفاظ پنجره مدرن در محل بدون تخریب است و مزاحمتی برای ساکنین به وجود نمی آورد. اما از لحاظ قیمت حفاظ پنجره باید در نظر داشته باشید که هزینه حمل سازه از کارگاه به محل نصب هم وجود دارد. در اغلب موارد این هزینه به عهده مشتری است بناربراین از قبل در این مورد سوال کنید. البته یک راه ساده برای کاهش هزینه حمل و نقل وجود دارد و آن اینست که حفاظ آهنی را برای همه پنجره ها یکجا سفارش دهید. سفارش های تکی حفاظ اصلا به صرفه نیست ولی در سفارش های کلی هزینه حمل و نقل بین چندین حفاظ سرشکن می شود.

قیمت حفاظ پنجره در تهران و کرج - خدمات فنی در محله های مختلف تهران قیمت های یکسان ندارد. برخی از سازندگان حفاظ از روی قیمت خانه یا سطح منطقه قیمت ها را تعیین می کنند. از آنجایی که نوع خدمات آهنگری با توجه به جنس، ابعاد سازه، طرح و فرم و ... در ارتباط است نباید محله و ارزش ملک روی قیمت ها تاثیرگذار باشد. قیمت انواع حفاظ پنجره فلز سازه طبق نرخ اتحادیه و بدون در نظر گرفتن محله، تعیین می شود. قبل از ثبت سفارش حتما از چند شرکت دیگر قیمت گیری کنید. نوع خدمات ارائه شده و قیمت ها را مقایسه کنید. ما معتقدیم کار خوب همیشه قیمت بالاتری دارد ولی قیمت های فضایی نشان دهنده کیفیت بالا نیست. ما ارزان ترین نیستیم ولی بهترین کیفیت را ارائه می دهیم.

حفاظ پنجره ساختمان

حفاظ پنجره ساختمان

امنیت حفاظ پنجره

امنیت پنجره – حفاظ پنجره ساختمان

هر پنجره ای که از آن به عنوان خروجی اضطراری استفاده نمی شود می تواند به راحتی با استفاده از میخ یا پیچ به طور دائم بسته شود یا با نصب حفاظ پنجره ایمن شود. از آنجا که در چند سال گذشته تعداد سرقت های خانگی افزایش یافته است، در بیشتر موارد اضافه کردن حفاظ های مشبک پنجره توصیه می شود. با استفاده از اقدامات ضد سرقت می توان از ورود افراد ناشناس به خانه از طریق پنجره های انباری، آپارتمان های طبقه همکف یا حتی مشاغل خرده فروشی جلوگیری کرد و سارق های احتمالی دلسرد کرد. چنین اقداماتی مانع از بازکردن پنجره توسط سارقین می شود و پنجره را از دید سارق پنهان نگه می دارد.

حفاظ پنجره آهنی

توضیحات تکمیلی در مورد حفاظ پنجره ساختمان

حفاظ پنجره برای هر خانه ای و یا هر ساختمانی امری ضروری می باشد. اگر طبقه اول باشید نصب حفاظ به صورت قانون می باشد. یعنی قانون به شما می گوید که حتما باید آن را برای پنجره های خود نصب کنید. در فلز سازه به دلیل اینکه کارهای تعمیر درب چوبی را انجام می دهیم تماس های بسیار زیادی برای تعمیر درب با ما گرفته می شود که دزد با مشت و لگد و یا به هر طریقی قفل درب را شکسته است.

حفاظ پنجره ساده

به همین دلیل حتما به شما توصیه می کنیم که فقط به نصب حفاظ برای پنجره ها اکتفا نکنید و حفاظ برای درب نیز نصب کنید تا دزدها نتوانند با شکستن قفل به خانه شما راه پیدا کنند. حتما اگر می خواهید به مسافرت بروید نیاز به قفل کردن حفاظ پیدا می کنید و این کار را حتما باید جدی بگیرید.

علاوه بر درب تماس های زیادی با ما گرفته می شود که از طریق بالکن به خانه نفوذ کرده اند، چند روز پیش با ما تماسی گرفته شد مبنی بر اینکه دزد تا طبقه سوم ساختمان بالا رفته است و از طریق بالکن به خانه نفوذ کرده است. بنابراین حتما به شما توصیه می کنیم که برای بالکن نیز این کار را انجام دهید، حدودا شاید مجبور شوید بین 2 تا 4 میلیون هزینه برای حفاظ درب و بالکن انجام دهید، اما اگر دزدی به خانه شما راه پیدا کند اطمینان داشته باشید که چند برابر این هزینه شما ضرر خواهید کرد.

اما برای پنجره ها شما می توانید انواع محتلفی حفاظ را در نظر بگیرید حفاظ پنجره از داخل مزیت های زیادی دارد که به عنوان مثال دیرتر فرسوده می شود و تحت تاثیر شرایط آب و هوایی قرار نمی گیرد، نگهداری کمتری نیاز دارد، تمیز کردن آن بسیار راحتتر است، اما دزد متوجه پنجره ایمن شما نمی شود، یکی از بزرگترین مزیت های حفاظ خارجی این است که حداقل 80% دزدها را از دزدی از خانه شما منصرف می کند.



حفاظ پنجره فرفورژه | نرده گل دار | قیمت حفاظ پنجره نقش دار | امنیت حفاظ پنجره گلنرده | حفاظ پنجره طرح دار | حفاظ پنجره مدل دار | حفاظ پنجره جای گلدان | عکس نرده پنجره فرفورژه آهنی | نرده ساده | قیمت حفاظ ساده جلوی پنجره | امنیت حفاظ پنجره پروفیلی | حفاظ پنجره با قوطی ۲۰*۲۰ | حفاظ پنجره سبک | حفاظ پنجره ارزان کشویی | نرده کرکره ای پنجره | قیمت حفاظ آکاردئونی جلوی پنجره | امنیت حفاظ ریلی پنجره | حفاظ پنجره متحرک | حفاظ پنجره باز شو | حفاظ پنجره با تسمه عکس حفاظ پنجره دوجداره | عکس حفاظ پنجره اهنی | عکسهای حفاظ پنجره | عکس حفاظ پنجره upvc | عکس حفاظ پنجره ساختمان | حفاظ پنجره فرفورژه مشهد | حفاظ پنجره فرفورژه قیمت | حفاظ پنجره فرفورژه اصفهان | حفاظ پنجره فنس | حفاظ پنجره فروشگاه | حفاظ فولادی پنجره | حفاظ پنجره قیمت | حفاظ پنجره قدیمی | حفاظ پنجره قم | حفاظ پنجره آهنی قیمت | حفاظ آکاردئونی پنجره قیمت | نرده حفاظ پنجره قیمت | حفاظ پنجره کرج | حفاظ پنجره کودک | حفاظ پنجره کشویی | حفاظ پنجره کیلویی چند | حفاظ پنجره کلاسیک | حفاظ پنجره کرکره | حفاظ پنجره گرد | حفاظ پنجره گل نرده | حفاظ پنجره گلدان | حفاظ پنجره گوزنی | گل نرده حفاظ پنجره | حفاظ پنجره گل | حفاظ پنجره لوزی | لوازم حفاظ پنجره | حفاظ پنجره مشبک | حفاظ پنجره متحرک | حفاظ پنجره منزل | حفاظ پنجره مربعی | حفاظ پنجره مدل | حفاظ پنجره نما | حفاظ پنجره نرده | حفاظ و نرده پنجره | قیمت حفاظ نرده پنجره | حفاظ پنجره ویلا | حفاظ پنجره و بالکن | حفاظ پنجره و در | حفاظ و پنجره | انواع نرده و حفاظ پنجره | طرح نرده و حفاظ پنجره | مدل نرده و حفاظ پنجره | ساخت نرده و حفاظ پنجره | حفاظ پنجره های دوجداره | حفاظ پنجره های بزرگ | حفاظ پنجره هلالی | انواع حفاظ پنجره یو پی وی سی تولید حفاظ پنجره | جزئیات حفاظ پنجره | خرید حفاظ پنجره | حفاظ پنجره قیمت | حفاظ پنجره

حفاظ پنجره آهنی | حفاظ پنجره اتوماتیک | حفاظ پنجره ارزان | حفاظ پنجره اهنی | حفاظ پنجره تهران | حفاظ پنجره آکاردئونی | حفاظ پنجره سه گل | حفاظ پنجره ضد سرقت | حفاظ پنجره فلزی | حفاظ پنجره کرج | حفاظ پنجره | حفاظ پنجره | حفاظ پنجره | حفاظ محافظ پنجره | حفاظ های پنجره | حفاظ ریلی پنجره فلزی | حفاظ کشویی کرکره ای پنجره | ساخت حفاظ پنجره | ساخت حفاظ پنجره در کرج تهران گیلان مازندران | سازنده حفاظ پنجره | عکس حفاظ پنجره | فروش حفاظ | فروش حفاظ پنجره | قفل حفاظ پنجره | قیمت حفاظ پنجره | قیمت حفاظ پنجره آهنی | قیمت حفاظ پنجره آپارتمان | قیمت حفاظ پنجره فلزی | قیمت نرده حفاظ پنجره | قیمت حفاظ های پنجره مدرن | قیمت حفاظ پنجره لوکس فلزی | نصب حفاظ پنجره خانه ویلایی | حفاظ پنجره خانه | خرید حفاظ پنجره | خرید حفاظ پنجره دوجداره | حفاظ پنجره در اصفهان | حفاظ پنجره در مشهد | حفاظ پنجره دکوراتیو | حفاظ پنجره دوجداره upvc | حفاظ پنجره در تهران | حفاظ پنجره رولی | حفاظ پنجره ریلی | حفاظ پنجره رشت | حفاظ روی پنجره | حفاظ روی پنجره upvc | حفاظ پنجره نما رومی | رنگ حفاظ پنجره | حفاظ پنجره زیبا | زیباترین حفاظ پنجره | حفاظ پنجره سنتی | حفاظ پنجره سنگ | حفاظ پنجره سیار | حفاظ پنجره سنگی | حفاظ پنجره ساختمانی | حفاظ پنجره ساخت | حفاظ پنجره آهنی ساده | حفاظ پنجره شیک | حفاظ پنجره شیشه ای | حفاظ پنجره شیراز | حفاظ پنجره شاخ گوزنی | حفاظ پنجره شرکت | حفاظ پنجره شرکتی | حفاظ شیشه پنجره | ضوابط حفاظ پنجره | حفاظ پنجره طبقه اول | حفاظ پنجره طرح دار | حفاظ پنجره طرح انگلیسی | انواع حفاظ پنجره طرح دار | قانون نصب حفاظ پنجره طبقه اول | طرح حفاظ پنجره | طرح حفاظ پنجره دوجداره | طراحی حفاظ پنجره | حفاظ پنجره عکس از داخل | حفاظ پنجره دوجداره | حفاظ پنجره استیل | حفاظ پنجره فرفورژه

حفاظ پنجره آهنی | حفاظ پنجره پی وی سی | حفاظ پنجره با قوطی | حفاظ پنجره اصفهان | حفاظ پنجره آماده | حفاظ پنجره ارزان | حفاظ پنجره از داخل ساختمان | حفاظ پنجره الومینیوم | حفاظ پنجره برقی | حفاظ پنجره با جا گلدانی | حفاظ پنجره بزرگ | حفاظ پنجره بالکن | حفاظ پنجره پروفیل | حفاظ پنجره پیش ساخته | حفاظ پنجره پایون | حفاظ پشت پنجره | حفاظ پشت پنجره آهنی | حفاظ پشت پنجره فرفورژه | حفاظ پشت پنجره فلزی | حفاظ پنجره تاشو | حفاظ پنجره تهران | حفاظ پنجره تراس | حفاظ پنجره تبریز | حفاظ پنجره غرب تهران | حفاظ پنجره شرق تهران | نصب حفاظ پنجره تهرانپارس | حفاظ پنجره و تراس | حفاظ پنجره ثابت | حفاظ جلو پنجره | حفاظ جلوی پنجره | حفاظ پنجره دو جداره | حفاظ پنجره دو جداره جدید | مدل حفاظ پنجره جدید | انواع حفاظ پنجره جدید | حفاظ پنجره چیست | حفاظ پنجره چهارخونه | حفاظ پنجره حلالی فرفورژه | نرده روی پنجره ساده | قیمت بهترین حفاظ نرده پنجره | امنیت نرده حفاظ پنجره | حفاظ پنجره متحرک | حفاظ پنجره مدرن | حفاظ پنجره از داخل | عکس حفاظ پنجره | مدل حفاظ پنجره دوجداره | انواع حفاظ پنجره فرفورژه | قیمت انواع حفاظ پنجره

حفاظ پنجره طبقه اول

قانون نصب حفاظ پنجره طبقه اول

حتی با بهترین سیستم‌ های امنیتی، درهای قفل‌ شده و سنسورهای پنجره می‌دانیم که پنجره خانه همچنان نقطه ‌ضعف صاحب ‌خانه به شمار می رود و خواب راحت در شب را از او دریغ می‌کند. اگر نگران امنیت منزل خود هستید، یکی از معیارهای امنیتی که باید در نظر بگیرید، نصب حفاظ پنجره است. علاوه بر سنسور های پنجره، نصب حفاظ ضد سرقت میتواند گزینه ی مناسبی باشند. حفاظ های پنجره ای که پیش تر به آنها پرداختیم هیچ کدام دارای سنسورهای خاص محصول خود نیستند اما این به این دلیل است که آنها می‌توانند به راحتی در ارتباط با دیگر گزینه‌ های امنیتی خانگی استفاده شوند. عملکرد آنها در کنار یکدیگر قطعا موثرتر خواهد بود.

حفاظ پنجره فلزی

جهت تهیه لیستی از حفاظ های امنیتی پنجره مورد علاقه فلز سازه، به بررسی قیمت، راحتی نصب و برداشتن و طراحی آنها پرداخته ایم، بنابراین در اینجا می توانید به راحتی حفاظ مورد نظر خود را بیابید. فرقی ندارد که این حفاظ را برای جلوگیری از افتادن بچه‌ ها از پنجره یا جلوگیری از ورود سارقان بخواهید. حفاظ های پنجره فلز سازه “نشانه کیفیت و ارزش” در بازار هستند. این شرکت مسئول خرید شما، تجربه بسیار زیادی از کارگران و متخصصان نصب و آوردن بیش‌ترین کیفیت محصولات تحت حمایت قوی ‌ترین و طولانی‌ترین نوع گارانتی در این صنعت را ارائه می کند.

حفاظ پنجره شیک و زیبا

بهترین مرکز و اتحادیه خرید حفاظ پنجره

اگر در فکر هستید که در کنار زیبایی مساله ایمنی و امنیت را نیز به خانه خود اضافه کنید ، ما به شما پیشنهاد میکنیم با فلز سازه در ارتباط باشید. برای نصب انواع نرده ، حفاظ و دیگر ادوات ایمنی میتوانید بر روی تیم فلز سازه حساب باز کنید. با افزودن امکانات ایمنی به خانه خود میتوانید تا حد بسیاری از حوادث غیرمترقبه و خطرناک برای اعضای خانواده جلوگیری کنید. خصوصا در حالتی که فردی سالمند یا کودکی در خانه دارید حتما باید به این سرویس اهمیت ویژه ای بدهید.

در این بحث به قیمت حفاظ پنجره و عوامل تاثیر گذار در آن می پردازیم. ممکن است برای همه ما پیش آمده باشد که برای تهیه یک محصول بی کیفیت قیمت زیادی را پرداخت کرده باشیم. سعی می کنیم اطلاعات کاملی را در مورد حفاظ پنجره به شما دهیم تا با کمک آن بتوانید یک انتخاب درست بکنید.

۱- اندازه پنجره

 از مهم‌ترین عوامل در تعیین قیمت هر نوع حفاظی می توان به اندازه پنجره اشاره کرد؛ گاهی اوقات قیمت نرده پنجره را متری حساب می کنند و اندازه آن تنها فاکتور موثر است که در قیمت گذاری اعمال می شود.

هر چه پنجره ساختمان دارای عرض و طول  بیشتری باشد، هزینه و قیمت حفاظ هم بیشتر می شود. به طور مسلم پنجره‌های بزرگ احتیاج به مواد اولیه و نیروی کار بیشتری دارند و بنابراین گران‌تر از پنجره‌های کوچک می شوند. همین طور باید در زمان نصب نرده های پنجره بزرگ، دقت بیشتری به خرج دهید و از بالا بودن استقامت آن ها مطمئن شوید.

۲- جنس حفاظ پنجره

جنس حفاظ پنجره آهنی معمولا از قوطی، میلگرد یا فرفورژه ساخته می شود. هر چقدر از آهن     متراکم تر برای کار خود استفاده کنید بدون شک وزن حفاظ  بالاتر رفته و تاثیر مستقیمی روی قیمت آن دارد.

کیفیت و نوع مواد به کار رفته در ساخت حفاظ پنجره نیز تاثیر زیادی در قیمت این محصول دارد. به عنوان مثال، یک حفاظ ساده را می توان از قوطی های 20×20 یا 20×30 ساخت. واضح است که پروفیل 20 در 30 به دلیل سایز بزرگ، حفاظ را سنگین تر کرده و قیمت آن را بالا می برد ولی در اصل مقاومت حفاظ بالاتر می رود.

 متاسفانه برخی از تولیدکنندگان از ضایعات فلزی برای کاهش قیمت استفاده می کنند و گاهی این کار بدون اطلاع مشتری انجام می شود. البته لازم به ذکر است که فولاد جدید و تازه تولید شده در کارخانه از استحکام بسیار بالاتری برخوردار است و مطمئناً ارزانتر به پای خریدار در می آید.

۳- طراحی حفاظ پنجره

طراحی حفاظ نیز نقش مهمی در قیمت دارد. هرچه طراحی حفاظ پنجره ای که انتخاب می کنید ساده‌تر باشد، قیمت آن هم مناسب تر است. این طرح می تواند از دو جهت روی قیمت آن تاثیر بگذارد:

- دلیل اول این است که برخی از طرح ها به خاطر نوع الگوی خود سنگین تر می شوند، به عنوان مثال اگر گل های سنگین تر یا سازه های متراکم تری را در نمونه پیاده کنیم بدون شک به آهن بیشتری نیاز دارند.

- دلیل دوم را می توان این گونه بیان کرد که برخی از پروژه ها به عملیات پیچیده تری احتیاج پیدا می کنند و این می تواند روی قیمت تاثیر بگذارد و آن را افزایش دهد.

۴- نوع حفاظ

حفاظ پنجره از نوع ساده کمترین قیمت را نسبت به سایر انواع حفاظ ها دارد. در این نوع حفاظ، تاکید بر کارایی است و هدف، داشتن بالاترین سطح امنیت و کمترین هزینه برای فضای مسکونی یا اداری است. حفاظ های ساده که شامل حفاظ نیزه ای می شوند از جمله مواردی هستند که هیچ‌گاه قدیمی    نمی شوند و سال هاست که تزئینات شیشه های خانه های ایرانی را به خود اختصاص داده اند.

حفاظ فرفورژه نیز بسیار مقرون به صرفه است. این محصولات با داشتن قیمت مناسب، زیبا خاصی هم دارند و همین امر باعث استفاده بیشتر از آنها شده است. تنوع این حفاظ ها نیز زیاد است و شما   می توانید هر نوعی را طبق سلیقه خود سفارش دهید.

بالاترین قیمت ها مربوط به حفاظ های فولادی (استیل) است. به خاطر توجه ویژه ای که به زیبایی این نوع محصول شده تبدیل به یک حفاظ لوکس گردید.

۵- تراکم میله های حفاظ پنجره

تراکم یا تعداد ورق های مورد استفاده در حفاظ نیز نقش مهمی در نرده پنجره دارد. هر چه دانسیته (تراکم) محصول بالاتر در نتیجه از فولاد بیشتری در ساخت آن استفاده شده و این عامل باعث افزایش قیمت آن می شود.

البته انتخاب تراکم پنجره تا حدودی اختیاری است و باید استانداردهای ارائه شده در این زمینه را رعایت کرد. به عنوان مثال اگر هدف از نصب حفاظ ها مقاومت بیشتر ساختمان در برابر سرقت باشد. فاصله بین تیغه ها نباید بیشتر از 13 سانتی‌متر باشد.


خدمات فلز سازه

فلز سازه، تولیدکننده‌ای است که محصولات متنوعی از نرده‌های حفاظ برای روی دیوارها ارائه می‌دهد؛ این محصولات شامل حفاظ‌های شاخ گوزنی، بوته‌ای، لیلیوم، نخل مرداب و سر خم نیزه‌ای می‌شوند. همچنین، درب‌های آکاردئونی کشویی، حفاظ‌های ضد سرقت پشت درب‌های آپارتمان، نرده‌های آهنی ساده و فرفورژه برای پنجره‌ها و درب‌های ویلایی ساده و فرفورژه را تولید می‌نماید. این شرکت همچنین خدمات نصب درب‌های شیشه‌ای برقی اتوماتیک، جک درب‌های پارکینگی، کرکره‌های برقی، دزدگیر اماکن و منازل، راه‌بند و سایبان اتوماتیک را با تیم متخصص فنی خود در سریعترین زمان ارائه می‌دهد.


نرده حفاظ روی دیوار

حفاظ دیوار

نرده حفاظ روی دیوار نیزه‌ای، به منظور ایجاد امنیت در ساختمان و جلوگیری از ورود ناخواسته افراد، سارقان و حیوانات و... ساخته می‌شود.

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

با نصب حفاظ‌ها و درب‌های آکاردئونی در همه مدل‌های آپارتمان، خانه‌ی شما محیطی امن و آرامش‌بخش خواهد شد.


نرده حفاظ پنجره

حفاظ نرده پنجره

نرده‌های حفاظ آهنی با انواع طرح‌ها برای پنجره‌ها، بالکن‌ها و راه‌پله‌ها

درب آهنی فرفورژه ویلایی

درب فرفورژه آهنی حیاط

تولید درب‌های آهنی فرفورژه ویلایی و همچنین درب ورودی حیاط و پارکینگ


کرکره برقی

کرکره برقی

کرکره برقی، امکان استفاده آسان و کارآمد در درب ورودی، درب دوم پارکینگ، مغازه و بسیاری از مکان‌ها

جک درب پارکینگ

جک درب پارکینگ

جک پارکینگی، برای سهولت در باز و بسته‌شدن درب پارکینگ طراحی شده است.


دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن و منازل

امنیت خانه و محل کار شما به خوبی محفوظ خواهد بود؛ این امر توسط نصب دزدگیر اماکن ممکن می‌گردد.

راهبند پارکینگ

راهبند پارکینگ

راهبند پارکینگی به عنوان یک راهکار کارآمد، تردد و عبور خودروها را به خوبی ممکن می‌سازد.


درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه‌ای اتوماتیک می‌تواند به خوبی راحتی ورود به فروشگاه‌ها و اماکن تجاری را تسهیل کند.

پنجره upvc دوجداره

پنجره upvc دوجداره

پنجره‌های دوجداره UPVC با نصب موثر، به شما امکان می‌دهد از صداهای اضافی و آلودگی صوتی خارج شوید.


پاسخگوی آنلاین
پاسخگوی آنلاین
پاسخگوی فلز سازه

سلام 👋 خوش آمدید.

09127800603 ارسال پیام در واتساپ واتساپ ارسال پیام در سروش سروش ارسال پیام در ایتا ایتا ارسال پیام در روبیکا روبیکا
↩ 603 7800 0912