حفاظ سرنیزه ای


سرنیزه حفاظ یا حفاظ ساده نیزه خم چیست ؟ حفاظ سرنیزه ای برگرفته از الگوی منظم و شاخه هایی کوتاه تیز شده در هم تنیده شده مستحکم و با گاردی رو به جلو و سر خم می باشد که مدل انحصاری شرکت فلز سازه می باشد. این مدل حفاظ دارای ظاهری زیبا و یکنواخت بوده و امکان عبور متجاوزان را غیر ممکن می سازد . حفاظ نیزه ای یا حفاظ سرنیزه ای یکی از قدیمی ترین انواع حفاظ روی دیوار است که هنوز جایگاه خود را به برای محافظت از ساختمان حفظ کرده است . این نوع حفاظ های ساده معمولا ساختمان شما را در برابر ورود غیرمجاز افراد محافظت خواهند کرد اما به سبب اینکه هریک از انواع ساختمان هایی که شما در آن سکونت دارید از نظر ارتفاع دیوار، موقعیت جغرافیایی ساختمان و میزان بودجه متفاوت و منحصر به فرد هستند میتوان گفت که انواع گوناگونی از این نوع حفاظ ها نیز ساخته شده است که از بین تمامی آن ها حفاظ های سرنیزه ای قدیمی ترین و شناخته شده ترین نوع این حفاظ ها هستند. شرکت های مختلفی در زمینه تولیدات این نوع حفاظ ها فعالیت می کنند که هر یک از آنها این نوع از تولیدات را با توجه به روش های خاصی انجام می دهند و حتی میتوان گفت که برخی از آن ها در انتخاب نوع حفاظ نیز به شما نیز در این زمینه کمک های شایانی خواهند کرد.

حفاظ سرنیزه ای

قیمت حفاظ سرنیزه ای چگونه محاسبه میشود؟

قیمت حفاظ سرنیزه ای چگونه محاسبه میشود ؟ نحوه ساخت حفاظ سرنیزه ای به چه صورت است ؟ انواع نرده سرنیزه ای و همه مزیت ها و ویژگی هایی که این نرده حفاظ سر دیوار حیاط را در این مطلب توضیح خواهیم داد .

حفاظ روی دیوار سر نیزه ای یکی از قدیمی ترین حفاظ های روی دیوار می باشد . که قدمت آن حدود 1000 سال می باشد . در قدیم به علت موجود نبودن حفاظ های روی دیوار جدید و مدرن از این نوع حفاظ روی دیوار استفاده می کردند که با  حفاظ های روی دیوار سرنیزه ای فقط ارتفاع دیوارشان را بالا تر می بردند و نردبانی برای سارق ایجاد می کردند . این نوع از حفاظ ها دارای انواع مختلفی می باشد که حفاظ آبشاری از قدیمی ترین نوع آن بوده که در بخش های بعدی مورد بررسی قرار می گیرد. با توجه به ارتفاع دیوارهای ساختمان طول حفاظ سرنیزه نز تواند متغیر باشد. این محصولات توسط شرکت های مختلفی تولید شده و در اختیار مخاطبان قرار می گیرد. با داشتن مقاومت لازم به راحتی می توانید با استفاده از این محصولات در برابر ورود افراد غیرمجاز جلوگیری کنید. ظاهر این نوع از حفاظ ها نیز شیک و ساده است و سبب ایجاد شلوغی های بیش از حد در اطراف ساختمان نخواهد بود. این نوع از حفاظ ها جزو قدیمی ترین نوع حفاظ ها بوده و کارایی بسیار داشته است. حفاظ سرنیزه ای مدرن در واقع مدل بهبود یافته ی حفاظ سرنیزه ی سنتی یا حفاظ آبشاری می باشد که همه ی محدودیت و نقض های موجود در حفاظ های سنتی به طور کامل برطرف شده است به همین دلیل کارایی این محصول افزایش یافته و به مراتب تقاضای بازار نیز برای این محصول ارتقا یافته است.

قیمت حفاظ سرنیزه ای

نرده حفاظ سرنیزه ای یکی از رایج ترین انواع حفاظ های سرنیزه ای است.

نرده حفاظ سرنیزه ای یکی از رایج ترین انواع حفاظ های سرنیزه ای است قیمت حفاظ های سرنیزه ای در مقایسه با سایر انواع حفاظ های مدرن تر معمولا بالاتر است. شاید تصور کنید قیمت نرده حفاظ سرنیزه ای باعث شده است تا در رقابت با سایر انواع سر نیزه ها فروش بیشتری داشته باشد اما واقعیت این است که این نوع حفاظ ها مزیت های متعدد دیگری نیز دارند. سهولت و هزینه کمتر نصب طول عمر بالا استحکام بالا قابلیت استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف قابلیت تولید در ارتفاع مختلف امکان تولید طرح های مختلف با استفاده از حفاظ های سرنیزه ای از جمله این مزیت هاست.

نرده کشی حفاظ سرنیزه ای

حفاظ ها از الزاماتی هستند که برای ساختمان ها ویلا ها مورد استفاده می شوند به همین علت هر ساختمان و ویلایی به این حفاظ ها نیاز دارند . یکی از حفاظ های پر استفاده از حفاظ سرنیزه ای برای ویلا می باشد که این حفاظ ها مقاومت بسیار بالایی دارند و در مدل های بسیار مختلفی مانند شاخ گوزنی و بوته ای و لیلیوم در بازار مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید با توجه به فضای مورد نظر ابعاد و ارتفاع آن را هنگام ساخت تغییر دهید . البته بدانید که هر کدام از حفاظ ها کاربری خاص خود را دارند و در جای مخصوصی مورد استفاده قرار می گیرند .

تولید حفاظ سرنیزه ای

حفاظ سرنیزه ای و اهمیت حفاظ روی دیوار امنیت خانه و محل زندگی قطعا بیش از هر چیزی برای شما اهمیت خواهد داشت و سعی می کنید آن را به بهترین شکل ممکن تکمیل کنید حفاظ سرنیزه ای یکی از مهم ترین و محبوب ترین مواردی است که شما می توانید در بازار سفارش داده و برای دیوار و به عنوان حفاظ انتخاب کنید، ساختار این حفاظ همان طور که از نامش مشخص است به صورت سرنیزه و تیز است.قطعا عبور و مرور با حضور این حفاظ ها روی حصار بسیار سخت خواهد شد و می توان آن را در اندازه های بلند تر سفارش داد. به طور کل بهتر است که حفاظ های سرنیزه ای از دیگر مدل ها نظیر شاخ گوزنی بلند تر باشند تا عبور از آن ها نیز تا حد لازم غیرممکن باشد، البته که شما در زمان سفارش این حفاظ ها باید چند مورد را در ذهن داشته باشید. نرده ها، حفاظ ها بخش مهمی از امنیت ملک شما هستند، بخصوص اگر ساختمان شما ویلایی و تک واحد است، این مسئله جدی تر و مهم تر می شود، همین طور برای ساختمان های خارج از شهر که کم تر در آن حضور دارید.

قیمت حفاظ سرنیزه ای با توجه به نوسانات قیمت بازار آهن آلات معمولا بسیار متغیر است. معمولا افرادی که قصد خرید آن را دارند به صورت روزانه قیمت آن را استعلام می کنند. البته این قیمت به یک سری از فاکتور ها نیز بستگی دارد که با دانستن آن تا حدودی می توانید هزینه های خود را تخمین بزنید. تراکم نیزه ها یا همان شاخه ها باعث تغییر قیمت حفاظ سر نیزه ای می شود. همچنین طول حفاظ ها نیز عامل دیگری در تعیین قیمت است. همانطور که گفته شد نمی توان قیمت دقیقی را با توجه به نوسانات بازار ارائه کرد. اما به طور معمول از متری 45 هزار تومان قیمت حفاظ ها شروع می شود. بدون شک امنیت منزل و محل سکونت شما بسیار مهم و ضروری است. برای حفظ امنیت خود و خانواده ی خود لازم است تا از انواع ابزار ها و تجهیزات لازم نظیر درب ضد سرقت،  و انواع نرده حفاظ ساختمان مانند دزدگیر پنجره، حفاظ دیوار و ... استفاده کرد. قیمت حفاظ سرنیزه ای، حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای و دیگر حفاظ ها با توجه به قابلیت آن ها و امنیتی که برای شما ایجاد خواهند کرد بسیار ناچیز است. در گذشته از حفاظ هایی استفاده می شد که تاثیر چندانی نداشت و برای سارقین مزاحمتی ایجاد نمی کرد. اما نسل جدید این حفاظ ها خیال شما را کاملا آسوده خواهد کرد.

حفاظ آبشاری

ارتفاع تعیین کننده قیمت نرده حفاظ سرنیزه ای

حفاظ های سرنیزه ای  که به عنوان حفاظ ساختمان بر روی دیوار ها، پنجره ها نصب می شوند، در ارتفاع های مختلفی به بازار مصرف عرضه می شوند قیمت نرده حفاظ سرنیزه ای متاثر از ارتفاع آن است و با افزایش ارتفاع قیمت این نوع حفاظ نیز افزایش می یابد.  بنابراین این نیزه ها می توانند برای افزایش ارتفاع دیوارهای کوتاه بسیار مفید باشند ارتفاع حفاظ ها می تواند تا 2 متر باشد.

قیمت نرده حفاظ سرنیزه ای  بر اساس مدل 

حفاظ های سرنیزه ای  در سه مدل یک طرفه، دو طرفه و سه طرفه عرضه می شود قیمت نرده حفاظ سرنیزه ای  متاثر از مدل است. مدل های سه طرفه که معمولا قیمت بالاتری نیز دارند، از کارایی و امنیت بالایی نیز در مقایسه با سایر مدل های یک طرفه و دو طرفه برخوردار می باشند بسیاری از واحد های تولید کننده حفاظ های سرنیزه ای از طرح های مدرن برای تولید این نوع حفاظ استفاده می کنند. طرح های مدرن معمولا با هدف تولید حفاظ های سرنیزه ای  زیباتر می باشند با توجه به این که مقدار فلز استفاده شده در طرح های مختلف ممکن است متفاوت باشد قیمت طرح های مختلف متفاوت خواهد بود.


🔰 پشتیبانی فلز سازه ⌚️ از 8 صبح تا 9 شب
🔺 مزایای محصولات ✔️ قیمت مناسب و امنیت بالا
🚚 زمان ارسال و نصب ⏩ سریعترین زمان ممکن
🛒 نحوه ثبت سفارش ارسال کارشناس یا حضوری در کارخانه

نصب حفاظ سرنیزه ای

سفارش ساخت انواع حفاظ های سرنیزه ای

هزینه اضافی برای خرید حفاظ قطعا نیاز نیست، گاه به دلیل ارتفاع دیوار های دور ساختمان شما، می توانید از مدل های سرنیزه ای استفاده کنید که قیمت عموما پایینی نیز دارند، البته بیش از حد پایین بودن این قیمت می تواند نشان دهنده کیفیت پایین کار، سر هم بندی پر از نقص و همین طور میله های کوتاه باشد، در این صورت بهتر است در انتخاب خود هوشمندانه تر تجدید نظر کنید. فرا تر از هر چیزی از یاد نبرید که حفاظ های سرنیزه ای مناسب شهر و حصار هایی هستند که بیشتر در معرض دید خواهند بود، در واقع قیمت این حفاظ ها نسبت به مدل هایی که تراکم فلز بالا دارند، کم تر است و نصب آن ها نیز به راحتی انجام می شود، البته که کار نصب باید توسط افراد مجرب و آشنا به کار انجام شود در غیر این صورت احتمالا خیلی در امر حفظ امنیت ملک شما این حفاظ ها نقشی نخواهند داشت. اگر برای شما ظاهر و زیبایی حفاظ های روی دیوار نیز مهم است باید بدانید که تمامی فلزات به کار رفته در باید توسط ضد زنگ رنگ شوند. پس از آن نیز از رنگ های با کیفیت با طول عمر بالا و ضد رطوبت استفاده می شود.

حفاظ آهنی

تنها مزیتی که این نوع حفاظ و نرده ی روی دیوار سر نیزه ای دارد . این است که اگر ارتفاع دیوار شما کوتاه باشد روی ارتفاع دیوارتان تاثییر می گذارد یعنی به دلیل ارتفاع بلندی که دارد ارتفاع دیوارتان را بالا تر می برد . که با حفاظ های مدرن و ایمن و زیبایی که امروزه آمده است مثل حفاظ های روی دیوار شاخ گوزنی و بوته خاری این مزیتش هم دیگر کاربردی ندارد زیرا حفاظ های بوته خاری هم به علت میلگرد های زیاد و بازدارنده ای که در آن به کار رفته است امنیت بالایی دارد و هم زیبایی بسیار زیادی دارد و زود با نما ی سختمانتان ست می شود و هم خودتان می توانید با توجه به ارتفاع دیوارتان ، از کارگاه جوشکاران حفاظ ، حفاظ بوته خاری را با ارتفاع مد نظرتان سفارش دهید .

جنس حفاظ ها مسئله بسیار مهمی است که در انتخاب شما دخیل خواهد بود، البته که انتظار می رود تمامی فلز های موجود در بازار و همین طور سفارشاتی که توسط مردم به ثبت می رسد آهنی یا همان فولادی باشد، پس در این مورد خیالتان راحت، شرکت ها از دیگر فلزات عموما استفاده نمی کنند چون هم به صرفه نیست و هم کیفیت و مقاومت لازم را در برابر دستگاه های برش ندارد. ارتفاع این حفاظ ها نیز باید به اندازه کافی باشد، قطعا هر چه بلند تر باشد بهتر است اما هزینه زیادی را برای شما در بر خواهد داشت، البته که بر حسب متراژ دیوار و حصار ساختمان خود بهتر است طول بلند تری را سفارش دهید. مثلا حدود یک و نیم تا دو متر ارتفاع بسیار ایده آل است، اما اگر مشکلی در پرداخت هزینه ندارید بهتر است که ارتفاع بالاتری را سفارش دهید. بخش اصلی این حفاظ ها قسمت بالایی آن ها است، در حفاظ های سرنیزه ای، نیزه به صورت کاملا تیز طراحی می شود تا از ورود سارق به محیط ملک جلوگیری شود.

نرده حفاظ

معایب حفاظ سر نیزه ای 

یکی از عیب های بسیار بزرگ این نوع حفاظ روی دیوار امنیت بسیار پایین آن است . زیرا در حفاظ های سرنیزه ای تعداد بسیار کمی میلگرد استفاده شده و بازدارندگی ندارند . پس سارق به راحتی می تواند کنار آن بایستد و ازآن بالا برود . امروزه بعد از امنیت ، زیبایی حرف اول را می زند . همه ی ما دوست داریم که حفاظ روی دیواری را که برای ساختمانمان خریداری می کنیم بعد از امنیت بالا  ، زیبایی بسیار زیادی داشته باشد و با نمای بیرونی ساختمانمان ست بشود . متاسفانه حفاظ سر نیزه ای به غیر از این که امنیت خوبی ندارد فاقد از زیبایی  نیز می باشد .

حفاظ ایستاده

مزایای استفاده از این حفاظ برای ویلا

این حفاظ ها از زمان قدیم برای ساختمان ها و ویلاها مورد استفاده قرار می‌گرفت اما شاید شکل و طرح آن کمی تفاوت داشته باشد و تفاوت اصلی را می‌توان در ضخامت و جنس آن دانست که در زمان قدیم از سازهای چوبی استفاده می‌کردند که به راحتی خم و بریده می‌شد به همین علت حفاظ های امروزی از جنس استیل ضخیم و ضد سرقت می باشند و یکی از مدل هایی که توانسته طرفداران بسیار زیادی را در بازار جذب نماید حفاظ سرنیزه ای می باشد . این حفاظ ها با افزایش ارتفاع مورد نظر و دارا بودن نوک تیز می تواند از عبور سارقین جلوگیری کند .

استفاده از نصب نرده حفاظ سرنیزه ای بر روی دیوار از زمان های دور تا به امروز رواج داشته است و می توان اشاره نمود که در سال های گذشته این مدل از حفاظ تنها مدل حفاظ موجود بوده است که مورد استفاده قرار می گرفته است.

با توجه به گسترش شهرنشینی و تنوع طلبی انسانها انواع حفاظ ها در طرحهای متنوع شکل گرفت. حفاظ سرنیزه ایی نیز از این امر مستثنی نبوده و این حفاظ نیز دچار تغییر شکل گردید و کاستی های خود را که در نسل اول این حفاظ وجود داشته، ارتقا داده و امروزه جزء یکی از بهترین گزینه های نرده حفاظ روی دیوار محسوب می شود.

می توان گفت که نرده حفاظ سرنیزه ای که امروزه بر روی دیوارها نصب میگردد و مورد استقبال خریداران قرار گرفته از جمله نسل دوم حفاظ ها محسوب می شود که بمرور زمان ضعف ها و نواقص ایمنی که در سالهای گذشته داشته برطرف ساخته و جزء حفاظ های مدرن نسل جدید بشمار می روند.

حفاظ سرنیزه ای را از آن جهت که شبیه به نیزه می باشد بدین نام نامگذاری شده است.

حفاظ حیاط

*** گروه صنعتی فلز سازه نیز در تولید حفاظ سرنیزه ای یکی از شرکتهای پیشرو بوده که در امر ارتقا این حفاظ با کمک طراحان خود، سالهاست که در تلاش بوده تا بتواند در عرضه حفاظ سرنیزه ایی به خریداران خود از سایررقبای موجود پیشی گرفته و محصولی با کیفیت و صد در صد ایمنی بالا را روانه بازار کند. تیم فلز سازه قادر است که حفاظ های سرنیزه ای را در مدلها، تراکم و ارتفاع های مختلف و بطور کلی در هر ابعادی مطابق با درخواست و نظر خریداران محترم، با رنگ  کوره ای و روغنی بسازد.

 نرده آهنی سرنیزه ای یکی از اصیل ترین و قدیمی ترین انواع نرده آهنی روی دیوار است. اگر سری به ساختمان های قدیمی شهر بزنید و خانه های بزرگ قدیمی شهر را ببینید، احتمالا هنوز نرده سرنیزه ای را روی دیوار آنها مشاهده خواهید نمود. با اصالتی بی نظیر همچنان مستحکم و قوی در جای خود باقی مانده و هیچ کسی نمی تواند آن را نادیده بگیرد. اصالتی که در نرده فلزی سرنیزه ای وجود دارد شما را به یاد فرهنگ چندین هزار ساله ایران خواهد انداخت و نیزه های بر آسمان برافراشته این حفاظ خانه شما را تبدیل به یکی از زیباترین و مجلل ترین قصر های زمان پادشاهان خواهد کرد.

حفاظ ساده دیوار

انواع حفاظ سرنیزه ای:


نرده حفاظ سرنیزه ای را از دو جهت تقسیم بندی می کنند که به شرح ذیل می باشد:

  1. حفاظ سرنیزه ای یک طرفه
  2. حفاظ سرنیزه ای دو طرفه
  3. حفاظ سرنیزه ای سه طرفه

که هریک از انوع این حفاظ ، از کاربری خاصی برخوردار هستند و با توجه به نیاز می توان آن را تهیه کرد.

حفاظ دیواری

حفاظ سرنیزه ای تک نیزه

در این نوع نرده آهنی روی دیوار حیاط شما تنها یک نیزه عمودی خواهید داشت که جهت نیزه آن نیز به سمت بالا است. میله های افقی برای محکم تر کردن این حفاظ به فاصله های مساوی روی آن قرار گرفته و ارتفاع آن برحسب مورد نیاز متغیر است. نرده سرنیزه ای تک نیزه یکی از پرکاربردترین و در واقع پرطرفدارترین نوع حفاظ روی دیوار حیاط است. این نرده آهنی محافظ هم از نظر عرضی و هم از نظر ارتفاعی سطح امنیتی بالایی برای دیوار حیاط خانه شما ایجاد خواهد کرد. هیچ راهی برای عبور از آن وجود ندارد و یکی از میزت های اصلی این نوع نرده آهنی، زیبایی و جذابیت موجود در آن است.

حفاظ سرنیزه ای دو نیزه

نرده دو نیزه سرنیزه ای همانطوری که از نام آن پیداست از دو نیزه تشکیل شده است. این دو نیزه مانند سرستون های دو طرفه به دو سمت خمیده شده اند. در واقع این طرح از نرده آهنی سرنیزه ای باعث می شود که امکان عبور و مرور از روی آن از هر دو طرف داخل و خارج به صفر برسد. امنیت فوق العاده این نرده آهنی باعث می شود در بسیاری از مناطق امنیتی و نظامی مورد استفاده قرار بگیرد. شکل ظاهری نرده آهنی سرنیزه ای دو نیزه همان زیبایی تک نیزه را در خود داشته و با برخی ترفندها و جزئیاتی که بستگی به تجربه و مهارت سازنده آن خواهد داشت، می تواند کمی زیباتر و جذاب تر نیز باشد.

حفاظ سرنیزه ای سه نیزه

در نهایت نوبت معرفی فرم سه نیزه ای نرده آهنی سرنیزه ای می رسد. این نوع از حفاظ سرنیزه ای را می توان ترکیبی از دو مورد قبل دانست. در واقع نرده سرنیزه ای سه نیزه علاوه بر داشتن تک نیزه رو به بالا نوع اول، دو نیزه نوع دوم را نیز به دو جهت مختلف همزمان دارد. هر چند میزان استفاده از نرده آهنی سرنیزه ای سه نیزه کمتر از دو مورد قبل است، اما ایمنی آن بی حد و حصر خواهد بود. هیچ راه عبوری از این نوع نرده آهنی دیوار حیاط وجود نداشته و آن را می توان یکی از امن ترین و حتی بهترین انواع نرده آهنی روی دیوار نامید. قابلیت تنظیم ارتفاع این حفاظ نیز همچنان برقرار بوده و شما بر اساس نیاز خود می توانید آن را در اندازه ها و ارتفاع های مختلف مورد استفاده قرار دهید.

 از اصلی ترین ویژگی حفاظ سرنیزه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد: جنس این نوع حفاظ ها از میلگرد است و مشتری می تواند قبل از سفارش طرح و رنگ آن را مشخص کند مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد به همین دلیل استفاده از آن ها اطمینان کامل را به وجود می آورد و نگرانی های مرتبط را به طور کامل از بین میبرد. تراکم و ارتفاع قابل تغییر از دیگر مزیت و ویژگی های این محصولات است. با توجه به نیاز موجود و البته درخواست مشتری می توان به آسانی تراکم میله های را افزایش داده و ارتفاع آنها را تغییر دهد. این امر سبب شده است که بتوانیم از حفاظ سرنیزه ای بتوانیم برای کاربرد های وسیع استفاده کنیم.

چه شناختی از حفاظ سرنیزه ای دارید؟ قیمت حفاظ سرنیزه ای، نحوه ساخت حفاظ سرنیزه ای، انواع نرده سرنیزه ای و همه مزیت ها و ویژگی هایی که این نرده حفاظ دیوار حیاط دارد، اطلاعاتی است که می بایست درباره این نرده آهنی محافظ دیوار حیاط داشته باشید. در این متن می خواهیم تمام اطلاعات لازم در مورد نرده آهنی سرنیزه ای را با هم مرور کرده و یک راهنمای کامل و جامع برای آن داشته باشیم.

حفاظ سر نیزه ای

تقسیم بندی حفاظ سرنیزه ای از جهت دیگر:

  1. "حفاظ سرنیزه ای ایستاده"
  2. "حفاظ سرنیزه ای یکسر آبشاری"
  3. "حفاظ سرنیزه ای دو سر آبشاری"
  4. " نرده حفاظ های سرنیزه ای با چهار پهلو کنگره ای"
حفاظ سر خم

 تاثیر جنس و رنگ در قیمت نرده حفاظ سرنیزه ای :» قیمت نرده حفاظ سرنیزه ای  متاثر از کیفیت فولادی که در ساخت آن استفاده می شود، متغیر است در برخی مواقع برخی از تولید کنندگان با استفاده از مواد و فولاد بی کیفیت نیزه ها یی با قیمت پایین تر روانه بازار می کنند. این حفاظ ها کیفیت مناسبی نداشته و استحکام کافی ندارند قیمت فولاد تعیین کننده قیمت نرده حفاظ های سرنیزه ای است با توجه به این که قیمت فولاد ممکن است به صورت روزانه نوساناتی داشته باشد لازم است در زمانی نزدیک به زمان خرید نرده نسبت به استعلام قیمت اقدام نمایید. رنگ نیز می تواند در قیمت حفاظ سرنیزه ای  تاثیر گذار باشد با توجه به این که این حفاظ ها در معرض رطوبت و تغییرات دمایی هستند رنگ علاوه بر زیبایی در طول عمر آنان نیز بسیار تاثیر گذار است. استفاده از رنگ های بی ثبات و کم دوام می تواند منجر به آسیب و زنگ زدگی فولاد مورد استفاده در ساخت حفاظ سرنیزه ای شود و هزینه های زائد زیادی را تحمیل مشتریان نماید.

حفاظ سرنیزه رو دیواری یک گزینه ی مناسب برای ایجاد امنیت بیشتر ساختمان ها می باشد. شما می اولانید به آسانی با بهره مندی از این گونه حفاظ ها به نگرانی های موجود در این راستا پایان دهید. در تهیه ی حفاظ سرنیزه ای رو دیواری معمولا تراکم میله در هر شاخه در نظر گرفته می شود ولی اگر شما با توجه به نیاز موجود تمایل به تراکم بیشتر هستید می توانید در زمان سفارش اطلاعات لازم را مشخص کنید. زمانی که این محصول را از شرکت های معتبر خریداری می کنید می توانید به طور کامل از خدمات بعد از فروش نیز بهره مند شوید. اقدامات لازم برای نصب این محصولات توسط همکاران ما به طور کامل در کوتاهترین مدت زمان انجام می شود، امنیت خانه ی خود را به ما بسپارید با استفاده از حفاظ سرنیزه ای از ورود سارقان نه تنها به منزل بلکه مکان های دیگر نیز جلوگیری خواهید کرد. این محصولات ظاهری شیک دارند و با انتخاب نوع رنگ و طرح دلخواه می توانید سازگاری بیشتری با نمای بیرونی ساختمان ایجاد کنید. امنیت خانه ی خود را با استفاده از این نوع حفاظ ها به طور قابل ملاحظه ای ارتقا دهید.

حفاظ نیزه آبشاری از جمله محصولات اولیه ی حفاظ سرنیزه ای می باشد که به طور ویژه در گذشته مورد استفاده قرار می گرفت، اگر چه امروزه نیز کارایی ویژه ای دارد ولی حفاظ های مدرن بیشتر مورد توجه و درخواست قرار می گیرد. این محصول ایرانی با دارا بودن مقاومت لازم و کارایی مطلوب به طور ویژه توانسته است مانع ورود سارقان به ساختمان ها باشد. اصلی ترین مزیت های حفاظ آبشاری تراکم زیاد میله ها می باشد که سبب شده بود مقاومت بسیار بالایی ایجاد شود اگر چه نوع حفاظ های جدید تراکم کمتری دارد ولی کارایی بسیاری دارند. تنوع وسیعی از رنگ و طرح های این محصول نیز موجود است. اگر در انتخاب نوع حفاظ دگو طرح به کار رفته در آن دچار تردید هستید به آسانی می توانید از راهنمایی همکاران مجرب ما در این زمینه بهره مند شوید. اگر چه استفاده از حفاظ آبشاری امروزه به ندرت به چشم می خورد ولی ناگفته نماند کارایی آن در گذشته بسیار وسیع بوده است در واقع وجود این گونه محصولات سبب به وجود آمدن ایده های جدید گردیده است.

نرده آهنی دیوار حیاط چیزی نیست که بتوانید آن را از کسی مخفی کنید. هر بیننده ای در اولین ملاقات حضوری در خانه شما آنها را خواهد داد. از این رو نمی توانید از یک نرده آهنی معمولی و بدون هیچ جذابیتی روی دیوار ساختمان خانه خود استفاده نمایید. نر ده سرنیزه ای البته از نظر زیبایی و جذابیت یک نرده آهنی معمولی نخواهد بود. این حفاظ علاوه بر تمام موارد گفته شده در بند های قبل، فوق العاده زیبا و جذاب بوده و اصالتی وصف ناپذیر به همراه دارد.

حفاظ نیزه دار

قیمت نرده حفاظ های سرنیزه ای

نرده به کار گرفته در این حفاظ ها باید قطر خوبی داشته باشد تا از برش سریع و آسان آن جلوگیری شود، طول برخی از این مدل ها که در بازار توسط مردم سفارش داده می شود تا دو متر نیز می رسد، حتی نرده دور املاک نیز جدا از دیوار و حصار ساختمان به همین صورت سفارش داده خواهد شد. یعنی شما می توانید از این حفاظ ها و میله های محافظ به عنوان نرده دور تا دور نیز بهره گیرید. البته که طول این نرده ها موجب افزایش قیمت و هزینه نهایی و سفارش می شود. البته که انواع حفاظ سرنیزه ای به صورت یک طرفه، با یک بخش تیز، دو و یا سه طرفه نیز قابل سفارش است، قیمت این بخش از حفاظ های سرنیزه ای بسیار بالاتر است و باید مطابق نیاز خود آن را سفارش دهید، برای املاک خارج از شهر ما گزینه های دیگری چون حفاظ های شاخ گوزنی و لیلیوم را پیشنهاد می کنیم که البته قیمت مناسبی نیز دارند. البته که نباید حفاظ های سرنیزه ای را با فرفروژه اشتباه بگیرید، فرفروژه ها قیمت عموما بالاتر و نیاز به نگه داری دوره ای خواهند داشت.

حفاظ فلزی

برخلاف بسیاری دیگر از انواع نرده آهنی روی دیوار، نرده فلزی سرنیزه ای روش نصب بسیار ساده تری دارد. نیزه های این حفاظ هیچ مزاحمتی در حین نصب نداشته و نصاب به راحتی همه جزئیات نصب را به خوبی به اجرا خواهد گذاشت. از این رو شما به عنوان یک کاربر از این لحاظ نیز خیال خود را راحت خواهید نمود که حفاظ روی دیوار شما به بهترین شکل ممکن نصب شده است و هیچ نقصی در آن وجود ندارد.

حفاظ برای دیوار هایی که کوتاه تر هستند و راحت تر در دسترس قرار می گیرند اهمیت ویژه تر و بیشتری خواهد داشت، در واقع اگر دیواره حفاظ ملک شما رو به کوچه و خیابان بوده و دسترسی به آن آسان است هم اکنون باید از حفاظ های مناسب استفاده کنید، بخصوص که دیوار های کوتاه تر می توانند خطرناک تر از چیزی باشد که فکرش را می کنید. طراحی مدل های سرنیزه ای ساده تر و به همین دلیل نیز قیمت به مراتب کم تری خواهد داشت، می توانید آن را سفارش دهید و باید عرض کنیم که زود تر ساخته و در نهایت برای نصب آماده می شود. بازدارندگی از حضور سارقین در ملک شما قطعا بیشتر از قبل خواهد شد، پس اگر صاحب یک ویلا و یا ملک خارج از شهر هستید، باید بهترین امکانات امنیتی نظیر دوربین مداربسته، حفاظ روی دیوار و حصار و… را فراهم کنید تا در این مورد خطراتی جبران ناپذیر رخ ندهد. در مورد قیمت این حفاظ ها نیز باید گفت با توجه به متراژ دیوار شما و همین طور نرخ خرید و فروش فلزات و آهن و البته فولاد می تواند کاملا متغیر و متفاوت باشد.

قیمت حفاظ سرنیزه ای را هم می توان جزء یکی از مزیت های اصلی آن برشمرد. برخلاف بسیاری از انواع نرده آهنی دیوار که نیاز به استفاده از میلگردها و آهن های بسیار زیادی در آنها است، نرده سرنیزه ای تقریباً میزان مشخصی آهن نیاز داشته و البته از این نظر قیمت آن قابل کنترل است. ترفندهای خاصی وجود دارد که بدون کاهش کیفیت و امنیت موجود در این نرده آهنی دیوار قیمت آن را تا حد بسیار بالایی تنظیم و کنترل کرد. فاصله نسبی میله های عمودی در این نرده سرنیزه ای اصلی ترین قسمت ساخت آن می باشد. زیاده روی در استفاده از میله های آهنی و عدنم رعایت فاصله استاندارد هر دو آسیب بزرگی از نظر امنیت و هزینه را برای کاربر به دنبال خواهد داشت. اعتماد به یک سازنده درجه یک و با تجربه تنها راه خروج از این چالش بزرگ است.

به دلیل استفاده از لبه های تیز، قطعا حرکت روی این حفاظ ها به مراتب سخت تر از دیوار عادی است، از یک سوی دیگر طول دیوار افزایش یافته و تمامی این موارد به افزایش امنیت ملک شما کمک ویژه ای می کند. نصب این حفاظ ها سریع و آسان بوده و بدون نیاز به تغییر در دیوار انجام می شود، فراموش نکنید که قیمت مناسب یکی از اصلی ترین دلایل سفارش بالا و خرید این حفاظ ها در بازار و استفاده در سطح شهر است. این حفاظ ها حجیم بوده و امکان خم کردن آن ها نیز وجود ندارد، البته که مدل های نازک تر نیز در بازار موجود هستند که برخی از شرکت ها برای سود بیشتر خود از آن ها استفاده می کنند، مشتری هزینه کم تری پرداخت می کند اما از این حفاظ ها نتیجه ای نخواهد گرفت. پایه این حفاظ ها کاملا روی زمین نصب و محکم خواهد شد، امکان جدا کردن این حفاظ ها از سطح حصار به همین راحتی وجود نخواهد داشت و قطعا اگر طول آن افزایش یابد، خطر کم تری نیز ساختمان و امنیت آن را تهدید می کند. البته که قیمت بحث مهمی در خرید است و باید خرید خود را هوشمندانه و با مقایسه انجام دهید.


خدمات فلز سازه

فلز سازه، تولیدکننده‌ای است که محصولات متنوعی از نرده‌های حفاظ برای روی دیوارها ارائه می‌دهد؛ این محصولات شامل حفاظ‌های شاخ گوزنی، بوته‌ای، لیلیوم، نخل مرداب و سر خم نیزه‌ای می‌شوند. همچنین، درب‌های آکاردئونی کشویی، حفاظ‌های ضد سرقت پشت درب‌های آپارتمان، نرده‌های آهنی ساده و فرفورژه برای پنجره‌ها و درب‌های ویلایی ساده و فرفورژه را تولید می‌نماید. این شرکت همچنین خدمات نصب درب‌های شیشه‌ای برقی اتوماتیک، جک درب‌های پارکینگی، کرکره‌های برقی، دزدگیر اماکن و منازل، راه‌بند و سایبان اتوماتیک را با تیم متخصص فنی خود در سریعترین زمان ارائه می‌دهد.


نرده حفاظ روی دیوار

حفاظ دیوار

نرده حفاظ روی دیوار نیزه‌ای، به منظور ایجاد امنیت در ساختمان و جلوگیری از ورود ناخواسته افراد، سارقان و حیوانات و... ساخته می‌شود.

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

با نصب حفاظ‌ها و درب‌های آکاردئونی در همه مدل‌های آپارتمان، خانه‌ی شما محیطی امن و آرامش‌بخش خواهد شد.


نرده حفاظ پنجره

حفاظ نرده پنجره

نرده‌های حفاظ آهنی با انواع طرح‌ها برای پنجره‌ها، بالکن‌ها و راه‌پله‌ها

درب آهنی فرفورژه ویلایی

درب فرفورژه آهنی حیاط

تولید درب‌های آهنی فرفورژه ویلایی و همچنین درب ورودی حیاط و پارکینگ


کرکره برقی

کرکره برقی

کرکره برقی، امکان استفاده آسان و کارآمد در درب ورودی، درب دوم پارکینگ، مغازه و بسیاری از مکان‌ها

جک درب پارکینگ

جک درب پارکینگ

جک پارکینگی، برای سهولت در باز و بسته‌شدن درب پارکینگ طراحی شده است.


دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن و منازل

امنیت خانه و محل کار شما به خوبی محفوظ خواهد بود؛ این امر توسط نصب دزدگیر اماکن ممکن می‌گردد.

راهبند پارکینگ

راهبند پارکینگ

راهبند پارکینگی به عنوان یک راهکار کارآمد، تردد و عبور خودروها را به خوبی ممکن می‌سازد.


درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه‌ای اتوماتیک می‌تواند به خوبی راحتی ورود به فروشگاه‌ها و اماکن تجاری را تسهیل کند.

پنجره upvc دوجداره

پنجره upvc دوجداره

پنجره‌های دوجداره UPVC با نصب موثر، به شما امکان می‌دهد از صداهای اضافی و آلودگی صوتی خارج شوید.


پاسخگوی آنلاین
پاسخگوی آنلاین
پاسخگوی فلز سازه

سلام 👋 خوش آمدید.

09127800603 ارسال پیام در واتساپ واتساپ ارسال پیام در سروش سروش ارسال پیام در ایتا ایتا ارسال پیام در روبیکا روبیکا
↩ 603 7800 0912